Vera in Zuid-Afrika

Introductie filmpje van Zuid-Afrika

Reacties

Reacties

Heleen

....meiden wat een leuk filmpje. En dan die muziek erbij....ik waan me weer helemaal terug !!

Geweldig dat taaltje van Lauren. Goed te verstaan toch, als het maar langzaam gaat.
Groetjes,

Heleen

taco

meiden,
superleuk, ga ik zeker draaien in de klas. Hebben jullie erg je best op gedaan. Op het eind lijkt het een beetje een safariverkoop filmpje, maar het geeft bij elkaar echt een leuk beeld. Mooi dat je ook om een terugfilmpje vraagt, kijken of daar iemand werk van maakt, anders probeer ik dat wel te stimuleren...
succes en zet hem op!
Taco

Kees

Geweldig Vera.....dit geeft helemaal een mooi inkijkje in jullie leven in PE. Dit vraagt om meer..... Leuk om nu ook gezichten (Lauren) bij namen te zien. Dus....graag nog veel meer filmpjes.
Benieuwd naar je verhalen van vandaag...maar dat komt vast nog wel.
Groetjes uit Dommelen

Hanny

Wat heerlijk om jullie live te zien en alvast een kijkje te kunnen nemen. I cannot wait to see it all with my own eyes!

maarten

Ik dacht dat je oorspronkelijikk uit nuenen kwam?

maarten

Hahaha een filmpje terug.....eens zien of ik de konijntjes als volleerde circusdiertjes door een brandende hoepel kan laten springen, op ballen dansen etc. etc.

Martine

Helemaal te gek dames!!!

lia

Wow! te gek filmpje met heerlijke muziek!! we want more..........es kijken vandie maarten komt er vast een boeiend filmpje ....

Marlou

Haa Vera & Ingrid! Super dat filmpje, echt heel erg leuk. Heb ik best goed beeld van jullie leven daar nu :) Als ik mijn stage dan zou filmen ziet er dat een stuk saaier uit, haha. Al vind ik het tot nu toe wel echt super leuk! Heel uitgebreidde verhalen ook, kan het niet bijhouden met lezen. Heb zojuist alles van anderhalve week gelezen. Super veel plezier nog! En maar hopen dat die stakingen niet meer voorkomen, werkt natuurlijk niet echt mee. Liefs Marlou

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!