Vera in Zuid-Afrika

Stage & vliegticket

Zo, weer even een verhaaltje om iedereen op de hoogte te houden.

Inmiddels is onze stage geregeld en hebben we al veel contact met onze stagebegeleider. Zij spreekt Nederlands en heeft hier ook gestudeerd. Ze is enorm enthousiast dat we komen en verteld ons van alles zodat we ons voor kunnen bereiden en weten wat ons te wachten staat.

Vorige week vrijdag hebben we ook ons vliegticket geboekt. Dus nu kunnen we niet meer terug ...
We vertrekken op 21 augustus en komen dan op 22 augustus in Zuid-Afrika aan. We moeten tijdens de vlucht 2 keer overstappen. Op 15 januari komen we weer naar huis, dit betekend dat we de 16de pas aankomen. Gelukkig vliegen we voornamelijk 's nachts, dus kunnen we nog lekker wat slapen en gaan de vluchten hopelijk snel.

Zoals het er nu naar uitziet komt Hanny in Zuid-Afrika langs, voor 2 weekjes. Dat lijkt me erg gezellig en ik ben benieuwd hoe ze het daar vind. In die tijd heb ik natuurlijk vakantie om samen wat dingen te bezichtigen en om mijn stageplek te laten zien. Dit staat gepland in december, aangezien de instelling dan voor enkele weken dicht is omdat heel Zuid-Afrika dan vrij is en het kerst & oud en nieuw is. Dat wordt daar ook gevierd.

Op het moment zijn we aan het kijken voor een visum, maar we kregen net te horen dat we dat in Zuid-Afrika aan moeten vragen. O ja, en natuurlijk moeten we ook nog wat prikken ofwel vaccinaties krijgen, maar daarover moet ik binnekort naar de dokter.

Mocht iemand nog tips hebben wat we kunnen zien in Zuid-Afrika of waar we aan moeten denken... Dat horen we graag!!

Lisette

Het komt steeds dichterbij zo...
Ik ben benieuwd wat je daar allemaal gaat beleven!

Lia

ha ticket geboekt dat is alweer stap dichterbij ja ja en nu nog wat prikken :) succes erbij! Gezellig Hanny ook 2 weken op bezoek, heb geen tips maar lees graag alle belevenissen! gr. lia