Vera in Zuid-Afrika

Bedankt!

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke, spontane, gezellige, mooie, fantastische, interessante, maffe en soms waanzinnig ... reacties!!!!!!!!

Laughing

Bedankt!!!!!!!!!

Met veel plezier heb ik ze gelezen tijdens mijn reis en genoten van de discussies die door mijn verhalen op gang kwamen. Ook waren er ook regelmatig discussies over iets wat ik vooral niet gezegd had.

Veel vragen en reacties krijg ik dat mensen het jammer vinden dat ik nu weer in Nederland terug ben en dat ik niet meer op mijn weblog zal schrijven. De komende week zal ik het in ieder geval nog bijhouden, om te laten weten hoe mijn eerste week terug in Nederland bevalt. Hierna zullen we es zien wat er verder gebeurd ....

Mochten mensen nog goede suggesties hebben. Dan zijn ze van harte welkom ....

Wink

Ik hoop dat iedereen meegenoten heeft met mijn verhalen en dat jullie ook es een bezoekje aan Ierland zullen brengen. Het is een fantastisch land met voor iedereen wat wils. Zeker de moeite waard voor een bezoekje. Mocht je tips willen, dan ben je van harte welkom om ze bij mij te komen halen.

De foto's van de afgelopen week, die ik er tijdens mijn reis nog niet op heb kunnen zetten. Komen er vandaag nog op. Ik ben ze nu es eerst allemaal op mijn computer aan het zetten, maar aangezien het ongeveer 1500 foto's zijn. Is mijn oude, lieve computertje daar wel even mee bezig.

Natuurlijk mag je op audientie komen, alleen voor deze week maak ik liever nog niet zoveel afspraken. Eerst even op aarde landen, wat dingetjes op de rit krijgen en het vakantiegevoel vast houden door vooral niet teveel te plannen. Vanaf volgende week moet ik, helaas, weer naar school maar zal ik ook wat meer rust hebben om af te spreken.

Graag zie ik iedereen weer een keertje om bij te kletsen, de vakantieverhalen van iedereen te horen en natuurlijk vertel ik ook graag mijn verhalen. Foto's heb ik genoeg, maar ik zal een kleine selectie maken voor de mensen die het leuk vinden om ze te zien. Want 1500 is een beetje te veel om allemaal te bekijken.

Well, zoals ze in Ierland zouden zeggen.

See you soon!!!!

Laughing

Reacties

Reacties

Maarten

Ik hoop dat ik ook op audientie mag komen want anders pak ik nu mijn spullen, sta ik op van de tafel tegenover je en ga ik naar huis

eelco

jij bedankt voor je mooie verhalen! En als suggestie wil ik je meegeven dit soort reizen zo vaak mogelijk te doen!

Jolanda

Hoi vrouwtje, ik heb genoten van je reis en inderdaad Ierland is de moeite waard. Dank zij jou heb ik er meer over ontdekt. En ik sluit me aan bij Eelco. Vergeet niet te reizen tussen alle dagelijkse dingen door.
Ik bel volgende week wel even.
XX

Albert&Lia

welkom terug!! En wij hebben ook zeker genoten. See you soon!!??

Jeanne en Leo

Vera,

Bedankt voor zo'n 1500 foto's (kijkplezier) en 87 dagen leesplezier. Bedankt dat we mee mochten reizen en 'n kijkje mochten hebben in je leven de afgelopen tijd. Fijn dat we je weer heelhuids hebben mogen ontmoeten. Groetjes en kus.
Leo en Jeanne

Gratia Gunst

Welkom thuis,

Bedankt voor je mooie reisverhalen.

Sterkte weer met je nieuwe studie jaar.

LIEVE groet GRATIA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!