Vera in Zuid-Afrika

Aankomst terug in Nederland

Vanochtend ben ik eersteen lange tijd bezig geweest met al mijn spullen weer goed in de tas tekrijgen. Al mijn kleren in mijn grote backpack en alle boeken en andere zwaren spullen in mijn kleine tas. Aangezien mijn grote backpack maar 15 kilo mocht wegen, en mijn kleine 10.

Na vandaag nog flink wat meters afgelegd te hebben in Edinburgh, een lekkere lunch gehad in een prachtig, gezellig en leuk restaurantje, naar het museum van Edinburgh geweest te zijn. Heb ik hierna toch maar mijn spullen gepakt en ben ik naar de bus gegaan.

Het was vandaag overigens prachtig weer, een heelijk temperatuurtje en verder een prachtige blauwe lucht met schapenwolkjes.

Na een busreis van ongeveer een half uur was ik dan op de airport van Edinburgh. Het klein, maar overzichtelijk vliegveld en alles binnen handbereik. Gelukkig geen meters lopen.

Rond half 6 kon ik inchecken en mijn tas afgeven, wat een heerlijk gevoel is dat toch. Hierna nog wat shops bekenen en natuurlijk kon ik het weer niet laten om 2 boeken te kopen. Erg he ...

Hierna nog wat te eten en drinken gekocht en op naar de gate. Waar ik na mijn avondeten gehad te hebben al naar het vliegveld mocht. Erg vroeg, driekwartier voordat we zouden vertrekken. Maar eenmaal in het vliegtuig had ik een prima plaatsje bij het raam.

Helaas kwam ik er achter dat ik voor de motoren zat, dus toen hij opsteeg heb ik de rest van de reis met nogal wat lawaai gezeten. Maar goed, dat hoort erbij. Tijdens de reis wat muziek geluisterd en veel naar buiten gekeken. Een prachtige zonsondergang gezien, een straaljager die voorbij kwam en tegen de tijd dat we in Duitsland waren was het helemaal donker. Een prachtig gezicht met al die lampjes die je dan onder je ziet.

15 minuten voor de officieletijd vanlanden waren we dan in Duitsland. Nu nog even door de dounacontrole en op naar mijn tas. Intussen had ik Maarten al zien staan :D

Gelukkig was mijn tas als derde dus kon ik gauw weer verder op naar de armen van Maarten :D Heerlijk!

HIerna snel in de auto en vijfkwartier later waren we thuis, eerst nog even de tomtom bij Hans en Heleen afgegooit. O nee, braaf neergelegd anders werkt hij niet meer. Daarna op naar huis en flink bij gekletst met Hanny en Kees. Kees had nog een avondmaaltje voor me in elkaar gedraaid, want alleen op sandwichjes houd ik het de hele avond niet uit.

Nu lig ik eindelijk in bed en probeer ik bij te komen van de dag en vooral van alle 3 de maanden. Het is een raar gevoel om weer thuis te zijn, goed maar vreemd omdat het zo lang geleden is...... Erg fijn om weer in mijn eigen bed te zijn en om in een schone douche te staan, een schone wc en vooral een schoon en fris bed!!!

Slaap lekker....

Reacties

Reacties

Laura

WELKOM THUIS.

Nelleke

Wel afgezaagd ; maar ik zeg ook : Welkom thuis !
Het was heel leuk met je mee te mogen reizen , wat een schat aan ervaringen. Naar mijn idee kan je weinig meer gebeuren waar je niet tegenop gewassen bent.Je bent een kanjer.
Geniet van...Maarten, je eigen bed, alle lieve mensen waar je van houdt en....lekker na ...genieten...

Martine

welkom thuis Vera! nu zal helaas mijn inbox wat leger zijn, omdat ik al die verhalen moet gaan missen.
Fijn dat je er weer bent. terug met een hele grote rugzak met kilo's aan ervaringen die er altijd in zullen blijven zitten! mooi!
liefs

Lisette

Wat fijn dat je weer thuis bent!

Idd, nu nog lekker nagenieten van de mooie ervaringen.

Tot gauw

Liefs Lisette

irene

hoi Vera, we hebben je gevolgd zo goed en kwaad als het kon tussen onze eigen vakanties door, maar het lijkt me ook heel leuk om je weer in levende lijve te zien. Kunnen we intekenen op audiëntie?
Groetjes van hans en Irene

carla

Hoi Vera,
Heerlijk dat ik je even life kon horen en zien. Vol van mooie verhalen en herinneringen. Koester ze!!! Ik vind je een bijzondere kanjer.
Geniet nog lekker na samen met familie en vooral Maarten natuurlijk.
Succes met je volgende stappen, tja, dat is nu een 'éitje'.
Liefs carla

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!