Vera in Zuid-Afrika

Edinburgh

Vanochtend de bus naar Edinbugh gepakt en na een busreis van 4 uur was ik er dan eindelijk. (Wat een rot toesenbord, op de computer waar ik nu zit. Hij neemt de helft van de letters niet en moet erg hard drukken. Erg lastig als je door wilt werken :p Maar goed we komen der wel)

De busreis was prima en ik zat gelukkig weer vooraan, dus geen last gehad van reisziekte :) Joepie!

De buschauffer die ik dit keer had was erg aardig en erg behulpzaam. Hij vertelde in het begin een verhaal, met wat we wel en niet mochten en waar mensen over moesten stappen. Ook moesten we tijdens de reis relaxen, acherover leunen en genieten. Dat is toch fijn als een buschaffeur dat zegt ;)

De tocht was mooi, maar niet zo bijzonder als de reis van Portee naar Inverness.

Eenmaal in Edinburgh aangekomen, moest ik een minuut of 20 lopen voordat ik bij het hostel aangekomen was. Ik moest wel even wennen aan alle mensen die er waren, wat een drukte, is dat als je net veel natuur en kleine plaatsjes heb gehad. Het is hier extra druk, buiten alle toeristen, omdat er nu een aantal festivals tegelijketijd aan de gang zijn.

De eerste paar uur es door Edinburgh gelopen, ofwel een klein stukje ervan, want het is best groot. Hiebij kwam ik bij een tickebox terecht waar ze kaarten verkochtn voor alle festivals/shows. Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en er eentje uigekozen om vanavond heen te gaan. Het is een Ierse dame die solo muziek maakt. Ben benieuwd.

Hierna wat gegeten, omgekleed en daarna op de naar de show. O ja, voorda de show begon kwam ik bij een andere ticketbox en heb ik nog 2 tickets gehaald voor 2 andere shows morgen. Eentje met samba/ritme muziek en de andere van Amerikaans tot Afikaanse en zowel muziek als dans. Ben erg benieuwd, wat het is.

Nu eerst op naar de eerste voorstelling, deze was in een hotel helemaal op de bovenste verdieping. De show was redelijk, maar ik vond het niet spectaculair. Ze maake veel gebruik van electrotechniek en dingen die ze van te voren heeft opgenomen en daar dan gebruik van maakt. Dat is niet echt mijn stijl. Ik houd er meer van als mensen ook live muziek maken. Maar het was mooi, leuk en interessant om te zien, hoe ze die dingen mixt.

Ik heb er geen spijt van dat ik naar de voorstelling ben geweest. Het is leuk om erachter te komen wat je wel en neit leuk vindt. En daar kom je maar op een manier achter....

Nu ga ik zo mijn bedje esopzoeken. Morgen heb ik weer veel te zien en te doen. Het hostel is verder okeej. Niet echt het beste hostel dat ik gehad heb, beetje vervallen, maar ze hebben t erg mooi vesiert met allerlei schilderingen. Prachig.

Slaap lekker, voor de mensen die het vanavond nog lezen!

Reacties

Reacties

Laura

Hoi Vera
zo'n verhaaltje voor het slapen doet het altijd goed:-)
Hier moet er nog een week gewerkt worden voor eindelijk de vakantie aanbreekt en dan ga jij al weer bijna terug:-(
Veel plezier met de andere 2 shows.
Groet,
Laura

Maarten

Hoi Hoi,
Goed om te lezen dat je dzee keer geen last had van reisziekte, was het toch verstandig om nieuwe pilletjes te halen :)

Veel plezier met de twee shows de komende dagen en tot maandag.

Jeanne

Hallo Vera,
Nog veel plezier met de andere 2 voorstellingen en dan
'n goeie terugreis naar Duitsland en samen met vriendje Maarten naar Nederland en dan welkom in Dommelen/Valkenswaard, tot gauw. Kus ook van Leo en groetjes Jeanne

1/10 armed maarten

"vriendJE" maarten?

jullie hebben hem wel ooit gezien toch??!!

;-0

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!