Vera in Zuid-Afrika

Inverness

Gister had ik al een groot stuk van Inverness gezien, dus vandaag bleef de cathedraal, het kasteel en een stuk langs het kanaal wandelen over. Dit heb ik ook gedaan.

Helaas kon ik niet in het kasteel, maar de buitenkant was ook erg mooi. En het kasteel ligt op een heuveltje midden in de stad, dus je hebt een erg mooi uitzicht over de stad. Erg leuk om te zien.

De cathedraal was mooi, maar ik vond hem niet echt bijzonder. Ik heb mooiere cathedraals gezien. Hierna was ik terug gegaan naar het hostel en daar kwam ik 2 jongens tegen die ik ook in Fort William was tegen gekomen. Een van de jongens zat namelijk bij mij in de bus en na de busreis vroegen ze of ik was mee wilde gaan drinken. Kon ik mijn Nederlands weer even oefenen want ze kwamen uit Belgie.

Nu liep ik ze dus weer tegen het lijf en we zijn naar de pub om de hoek gegaan en hebben daar op t terasje wat zitten drinken en kletsen. Erg gezellig, en grappig hoe je mensen dan weer zo tegen komt.

Het stuk lopen, langs het kanaal, viel helaas in het water, want het begon te regen. En eerlijk gezegd hadik er ook niet zo'n zin in. Dus ik ben omgedraaid en een internetcafe gaan opzoeken.

Straks meot ik nog even boodschappen doen en verder wordt t een relax dagje. Ik merk dat ik een beetje moe begin te worden van alles te bekijken en niet altijd zoveel zin meer heb om rond te gaan lopen.

Ik krijg steeds meer zin om naar huis te gaan, wat over 4 dagen gaat gebeuren en vind het wel spannend om weer terug te zijn in Nederland. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal is en of t me tegen of meevalt.

Morgenochtend heb ik de bus om 11 uur naar Edinburgh en ben dan tegen 4 uur daar. Het is een busrit van ruim 4,5 uur.Ik hoor er steeds meer goede verhalen over en vooral over het festival. Dus ik ben erg benieuwd. In Edinburg blijf ik 2 nachten, in een hostel tussen de oude en nieuwe stad. Op maandag heb ik ook nog tijd om de stad te zien en die tijd zal ik wel nodig hebben. Tegen een uur of 5 moet ik de bus naar de airport pakken.

Reacties

Reacties

Lisette

Je hebt idd in die paar maanden al zoveel gelopen dat ik goed geloof dat je dat een beetje gehad hebt.
Schotland klinkt ook al zon mooi land.

Nog maar 4 daagjes en dan ben je weer terug. Wat gaat dat snel zeg.

Nog heel veel plezier de komende dagen

Liefs

Maarten

Hey hoi,

Je bent gewoon een beetje verwend met alle dingen die je al gezien hebt waardoor je niet meer onder de indruk bent van een cathedraal meer of minder ;)

Heb je het monster van Loch Ness gevonden?

Veel plezier in edinborough ( ik schrijf het vast verkeerd)

Vera

Je schrijft t inderdaad verkeerd :p

Ik heb een kleine versie van het monster van Loch ness die vastzit aan een sleutelhanger. Maar ik heb t monster verder nog niet gezien. Wel het meer tijdens mijnbusreis.

Opa Pieper

hallo reiziger.
gij melde dat ge Nederlands hebt zitten klappen mee 2 Vlaamse jongemannen. Awel, da kan nie zijn want die klappen Vlaamsch en da's een bietje aanders dan Nederlands
goede reis verder, Opa P.

Heleen

Vele , vele indrukken, da's te begrijpen dat je het op een gegeven moment enigszins hebt gehad, hoe leuk ook allemaal. Ik was na 3 weken Thailand al lichtelijk "tempelmoe "
Goede reis terug, Maarten zal met behulop van mijn Tom tom de luchthaven van Dusseldorf beslist kunnen vinden.
Tot ziens,

Heleen

Maarten

Dat hopen we dan maar.

carla

Hoi Vera,
Ik heb weer heerlijk genoten van je verhalen en je moie foto's. geniet de komende dagen nog met volle teugen!.
En dan een hele goede reis toegewenst.
Hoop daarna je verhalen snel live te horen
xx carla

Hans

Ha Vera, Wij zijn ook weer thuis van vakantie. Ik heeb nog lang niey alles gelezen wat je de afgelopen hebt geschreven, maar wel de laatste dagen. Ooit heb ik met Mirte een deel van de Highland way gelopen, tussen Glasgow en Fort William. Een prachtig gebeid, het komt allemaal weer naar boven als ik je verhalen lees (ook de jeuk van de midgets trouwens).
Groeten en miscchine tot binnenkort. Goeie reis!
Hans

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!