Vera in Zuid-Afrika

Busreis van Portree naar Invereness

Vanochtend heb ik mijn spullen gepakt, wat de laatste tijd stukken sneller gaat. Hierna nog afscheid genomen van de Duitse meisjes die ik had leren kennen, gisteravond tijdens het eten. En waar ik een tijd mee heb zitten kletsen.

Vervolgens naar de bushalte gelopen en daar natuurlijk weer veel te vroeg aanwezig. Maar goed, dat is niet erg. Tegen 11 kwam de bus en kon ik instappen. Gelukkig een plaatsje helemaal voorin. De busschaffeurs zijn hier erg aardig, want ze pakken je tas en zetten die in de baggageruimte. Echt super relaxt.

Dit doen ze zodat ze weten, dat de mensen die als laatste eruit moeten, hun tas helemaal achteraan ligt en de mensen die er eerder uit moeten, daarvan liggen de tassen veel verder vooraan. Daar is nog es overnagedacht.

Na een bustocht van 3 uur, die erg mooi was :) En waar ik met heel veel plezier van heb genoten. Echt enorme mooie bergen, watervallen en passen. HIer wil ik echt nog een keertje naar terug en dan met de auto. Zodat ik kan stoppen waar ik wil.

Tijdens mijn busreis heb ik trouwens het meer van Loch Ness al gezien ;)

Ik ben gelukkig niet misselijk geworden in de bus :)

Tegen half 3 was ik in Inverness en ben daarna meteen mn hostel gaan opzoeken. Dit is een kleintje en erg gezellig :) Ik lig met 5 andere meiden op een kamer. Dus dat is prima. Lekker knus en niet te druk :)

Hierna ben ik even naar de toerist information gegaan om oa een kaart van Inverness te vragen en mijn bus voor Edinburgh alvast vast te leggen. Zodat ik daar niet meer over na hoef te denken.

Hierna ben ik het stadje ingedoken en heb ik wat prachtige gebouwen gezien. Ik heb trouwens uitzicht, vanuit mijn kamer, op het water en aan de rechterkant t kasteel. Erg gaaf.

Het stadje is niet heel bijzonder maar wel gezellig en leuk :)

Morgen ga ik naar t kasteel en de andere kant van de rivier bekijken. En een stuk wandelen langs de rivier :) Kijken hoe lang ik daar zin in heb en wat t weer doet ;)

Reacties

Reacties

albert slaman

Hallo Vera, Ik heb weer genoten van je verhalen en foto's! Schotland komt me weer bekend voor.
Kijk goed uit voor dat monster !! en anders zijn er souveniers genoeg,
goede reis verder en de groetjes, Albert Slaman

irene

hoi Vera, heel lang geleden was ik ook eens in Inverness, ik herinner me vooral nog de bloemen en de zon; dit na een aantal kille en bewolkte dagen rondom Loch Ness, van kastelen en kathedralen kan ik me niets meer herinneren... Geniet van je laatste dagen, en een goede reis naar huis! wat zul je het hier saai vinden.......

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!