Vera in Zuid-Afrika

Dagje in Portree

Vanochtend heb ik heerlijk uitgeslapen, werd pas tegen half 11 wakker. Maar eindelijk voelde ik me weer es uitgerust, na al die gebroken nachten en deze nacht ook geen snurkers. Beter!

Hierna lekker gedoucht, en dit keer hadden ze erg warme douches, terwijl ze normaal enorm koud zijn. Mijn spullen gepakt en ik wilde een stuk gaan wandelen, maar mijn benen protesteerde hier nog een beetje tegen. Dus eerst maar es gaan wandelen door het dorpje en gaan kijken hoe het daar is.

Er zijn allemaal kleine winkeltjes en gekleurde huisjes. Het dorpje ziet er erg schattig uit. En je hebt een prachtig uitzicht over het water en de bergen. Die ik zo weer mee naar huis zou willen nemen.

Onderweg maar even een drogist/apotheek ingedoken om reispillen te halen, want ik had er nog wel een paar, maar heb er liever meer bij de hand aangezien ik nu de 2 langste reizen de komende dagen voor de boeg heb.

Hierna even de toerist information ingedoken om mijn busreis vast te leggen voor morgenochtend. Ik ga naar Inverness dan, dit is vlakbij loch ness. Al sla ik een boottocht over het meer van Loch ness af. Een bootreis deze vakantie was meer dan genoeg.

Nu zit ik inmiddels al een tijdje in de bibliotheek om wat dingetjes bij te werken en ik ben nog steeds op zoek naar een printer, want overal werken ze niet of ze hebben er geen. Want ik moet mijn vliegticket nog uitprinten.

De wandeling sla ik vandaag maar over, want het regent nog steeds en mijn benen hebben er niet zoveel zin in. Ik ga dadelijk lekker wat te eten halen als lunch en kruip daarna lekker met ee boek op de bank. Dat vind ik voor vandaag een goed idee. De komende dagen zal ik in Inverness en in Edinburg wel weer genoeg lopen.

Een ding is zeker .. Schotland ik kom terug!!!!

Reacties

Reacties

Laura

Bah, misselijk in de bus daar wordt je niet vrolijk van.
Vandaag een luie dag, je hebt gelijk.
Straks in de grote plaatsen loop je de benen weer onder je lijf vandaan en die benen hebben al zoveel gelopen :-)
Veel plezier nog die laatste dagen, wel jammer voor ons dan kunnen we jouw belevenissen niet meer volgen( al weet ik niet of ik de belevenissen achter Maarten zijn rug wil weten :-) )

Groet
Laura

Jolanda

Hoi schoonheid, wat je allemaal meemaakt. Grandioos.
En dan ook nog even naar Edinburg. Mocht je toevallig nog in een winkel komen waar ze dvd's hebben. Wil je dan eens kijken of ze toevallig "Thomas and the magic railroad" hebben. Ga het ook je moeder vragen. Toen ik in Londen was vond ik 'm niet en Puck is helemaal into Thomas the train. Zou een leuk verjaardagskadootje voor haar zijn. Maar niets moet. Geniet nog maar lekker verder en we spreken elkaar thuis wel weer. XX Jolige Jol

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!