Vera in Zuid-Afrika

Dublin samen met Arjaan, Sara, Eline en Lisette

Gisteravond snel wat gegeten in het hostel. Normaal tijd zat, maar nu had ik ineens tijd tekort. Dat krijg je als je ineens een afspraak in je vakantie hebt. Dat ben ik helemaal niet meer gewend.

Tegen 7 uur was ik bij het hostel waar Arjaan en Sara zaten en buiten kwam ik ze tegen. Ze vonden het hostel niet echt denderend en liepen daarom al een kwartier buiten.

We zijn eerst een rondje door Dublin gaan lopen. Waar ze nog niet geweest waren. We zijn o.a. in het St. Stephen's Green park geweest (mijn favoriet), Temple bar, O' Connelstreet en daarna zijn we in een pub op Temple Bar beland. Hier was live music.

We hebben veel gekletst en dat was ook de hoogste tijd, aangezien we elkaar volgens mij al 2 jaar ofzo niet meer gezien hebben. Het was erg gezellig!

Vanochtend ben ik opgestaan, erg vroeg. Om Lisette en Eline bij de bus op te gaan halen. Hierna hebben we hun spullen in mijn kamer gelegd zodat we lekker de stad konden gaan bekijken. Natuurlijk even de hoogte punten bekeken, zoals het kasteel met zandsculpturenkerk, de gevangenis, geluncht in het st. Stephens Green park, Universiteit en op het eind gewinkeld. Waarbij ik het natuurlijk weer niet kon laten om een nieuwe broek, schoenen, shirtjes en ondergoed te kopen.

En ik ben al een tijd driftig, volgens Lisette, op zoek naar een trui, maar die kan ik niet vinden. Het is er eentje van Ierland erg leuk, alleen heb ik hem ergens in het bruin gezien, maar die is nergens te vinden in Dublin. Dus ik denk dat ik er morgen maar aan moet geloven om hem in het wit te kopen. Maar ... wie weet....

Als diner zijn we naar de mexiaan gegaan. We hebben een heerlijk 3 gangen menu op, maar allen was het een beetje te veel. De mexicanen houden van veel, maar het was erg lekker.

Vanavond ga ik me nog even voorbereiden op mijn vliegreis naar Schotland, morgenavond. Al mijn spullen bij elkaar zoeken en even kijken welke spullen ik naar huis ga sturen, want ik heb inmiddels teveel spullen en waarschijnlijk ook meer dan 15 kilo.

Maar dat komt morgen allemaal wel. Nu eerst eens mijn bed opzoeken..... Slaap lekker

Reacties

Reacties

Martine

Jeetje veer, je komt al weer bijna naar huis...wat gaat dat snel zeg!
Je verhaal klinkt weer erg gezellig! Geniet ervan!
liefs Martine

Hey Hoi

Klinkt erg gezellig, ik ben heel erg benieuwd of schotland je net zo goed bevalt als Ierland.

Veel plezier vandaag nog met Lisette en Eline.

Heleen

Hoi,

volgens mij heb jij dadelijk een stevige cultuurshock, na deze trip. Zal wel weer ff wennen zijn in het gewone leventje .
Ben benieuwd of hwt je lukt om Maarten op doedelzak les te krijge.
op het balkon, sorry terras, had ik tenslotte ook niet voor mogelijk gehouden......


Heleen

Heleen

....ik bedoel natuurlijk dat toekomstige KONIJN op het terras...

Heleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!