Vera in Zuid-Afrika

Back in Dublin

Gister ben ik weer terug gekomen in Dublin en dat voelt prima. Het is erg fijn om een tijdje in een stad te zijn die ik al ken en waar ik niet constant op de kaart hoef te kijken.

Ik heb vanacht prima geslapen en ook het terug zijn in het hostel is erg fijn.

Vanochtend weer zitten kletsen met Simone en nu zitten we weer even in het internetcafe. Straks gaan we naar het park om muziek te luisteren, want het is hier prachtig weer :) Eindelijk.... hopen dat het voorlopig even zo blijft. En natuurlijk moet ik me ook gaan inlezen in Schotland. Daar ben ik nog niet aan toe gekomen, dus dat wordt wel tijd.

Ik ben erg benieuwd hoe Schotland me gaat bevallen ...

Vanavond heb ik met Arjaan en Saraafgesproken. Ik haal hun op bij het hostel en daarna zien we wel verder :) Gezellig om even wat mensen om me heen te hebben. Voordat ik in Dublin was dacht ik nog hoe ik deze dag door zou komen, maar dat gaat me prima lukken ;)

Reacties

Reacties

Ted

WAUW, wat leuk dat het gelukt is om een afspraak met Arjaan en Sara te maken in Dublin. Zij zijn bezig met een superdriedaagse stedentrip: Manchester, Dublin en Edinburg.
Advies om het niet te hebben over hun rij-ervaringen. Arjaan reed na een paar weken de auto van zijn ouders total-loss; en Sara reed vier dagen na het behalen van haar rijbewijs in Bremen op weg naar het vliegveld te hard en heeft dus al een mooie Duitse prent te pakken. Ach, jonge mensen, zegt een man op leeftijd.

Heleen

Hey Vera

Leuk dat het allemaal zo verloopt !!
Je bent inmiddels een schat aan ervaringen rijker !

Veel plezier nog, en tot gauw... (en nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!

Hans en Helen

Maarten

Hey Hoi,

Was het gezellig met Arjaan, vast wel, veel plezier de komende dagen met lisette en eline.

Jeanne

Hallo Vera,
Nog maar 14 dagen en dan ben weer terug. Wat vliegt de tijd. We zullen je verhalen en foto's missen. Intussen alvast genieten en bijkletsen van de eerste familie & kenissen: Arjaan, Sara, Lisette, mamma en Kees. Want schrijven en kletsen kun je. Heerlijk, ik geniet van jou. Groetjes en kus ook van Leo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!