Vera in Zuid-Afrika

Wicklow mountains & Back to Dublin

Vandaag heb ik een wat kleinere wandeling gedaan, want ik was nog best moe van gister en t weer zag er niet zo denderend uit. Het regende regelmatig, maar niet heel hard, maar alleen van die kleine miezerbuien.

Toch mijn wandelschoenen aangetrokken en een wandeling van 2 uur gelopen. Ik moest toch wachten op mijn bus, want die vertrok pas om half 5. De bus van kwart voor 10 had ik gemist.

De wandeling was in het begin erg saai, alleen door het bos en ik werd regelmatig door een aantal rare vliegen aangevallen, die mij flink lek hebben gestoken. Dus de prikweg die maarten mee heeft genomen komt nu erg van pas.

Maar halverwege was ik halverwege de top van de berg en kreeg je een steeds mooier uitzicht over het dal en de meren. Prachtig. Het is zo'n prachtig stukje natuur dat er zo mooi en rustgevend bij ligt. Heerlijk!

Hierna weer rustig naar beneden gelopen en nog een tijdje bij het meer gezeten, tot dat het begon te regen. Alweer regen ....

Eenmaal terug in het hostel, heb ik me in een stoel genesteld met een boek en heb een tijdje zitten lezen. Tot dat ik zag dat ze videobanden en een tv hadden ... en ze hadden friends. Dus ik gevraagd of ik een video mocht kijken en dat was geen probleem. Dus de volgende anderhalfuur heb ik me vermaakt met friends. Wat is dat heerlijk om te kijken en wat krijg je daar een goed humeur van. Heerlijk!

Hierna moest ik helaas toch echt naar de bus, anders moest ik nog een nacht in het hostel blijven en dat was niet mijn bedoeling. Er vertrekken namelijk maar 3 bussen uit glendalough naar Dublin. Eenmaal in de bus was ik zo in Dublin, nou ja zo. Dat betekent een uur rijden. Maar dat is kort tegenwoordig.

Toen ik aankwam in het hostel, hetzelfde als waar ik mijn reis begon. Kwam ik Simone weer tegen. Ik heb haar tijdens een van de eerste dagen in Dublin ontmoet en we hebben tijdens mijn reis flink heen en weer gemaild. Dus het was erg gezellig om elkaar weer te zien.

Eerst even mijn spullen boven neergezet en daarna boodschappen gedaan, gekookt en samen gegeten. Echt gezellig om elkaar weer te spreken en bij te kletsen. Simone is op zoek naar een flatje, al heeft ze die inmiddels gevonden, dat kreeg ik net toe gefluisterd en naar een baan. Morgen ga ik haar verder helpen met het zoeken naar een baan, want uit sommige dingen komt ze niet uit. En ze vind het een beetje eng om alleen naar de job centre's te gaan, dus ik ga graag mee.

Inmiddels ben ik in een internetcafe belandt en zag op mijn weblog tussen de reacties dat Arjaan morgen in Dublin zit. Dus die ik heb gesmst en ben beniewd wat zijn reacties is ... Lijkt me gezellig om heb te spreken en te zien :) We zullen zien.

Inmiddels zit ik al een tijd met rick te msnen en zijn de foto's hard aan t uploaden. En al mijn mails heb ik ook bij gewerkt. Morgen ga ik lekker shoppen in Dublin, Simone helpen en hopelijk Arjaan tegen komen. Dinsdag komt Lisette :) Nogal onverwacht, maar erg leuk.

Reacties

Reacties

Maarten

Hey Hoi,

Dat klinkt gezellig, MSN'en met Rick, Kletsen met Simone en dan ook nog Arjaan. Je hebt het er maar druk mee. Ik ben erg benieuwd naar de laatste foto's.

Martine

Heej Veer,

Ik blijf je volgen en lees alles vaak in 1 keer. vandaag is weer zo'n dag!
Vorige week zaten we bij Kees en Hanny en zij verteld dat je gewoon al bijna terug komt....jeetje, wat gaat dat snel! Je klonk in ieder geval goed over de telefoon! fijn!
liefs Martine

Lisette

Ik kom woensdag he :P

Ik heb er iig zin. Is te hopen dat het mooie weer dan blijft doorzetten, al die regen heb je onderhand wel gezien denk ik.

Tot morgen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!