Vera in Zuid-Afrika

Reis naar Glendalough

Vanochtend ben ik erg vroeg op gestaan, voor mijn doen. Volgens mij is dit het vroegste tijdens mijn hele vakantie. Mijn wekker ging om half 7. En na een nacht slecht slapen, was ik daar niet zo blij mee. Maar goed, toch maar opgestaan en na een douche voelde ik me al wat beter. Hierna mijn gewassen en nog half warme kleren opgevouwen en ingepakt. Daar gaat toch altijd meer tijd inzitten dan je denkt, want driekwartier later was ik klaar en nog steeds alles past in mijn tas, ondanks dat ik toch 3 boeken bij heb gekocht. (Een lonely planet van Schotland, Een boek over een kinder psychologe en een boek over een meisje dat problemen heeft. Ik ben erg benieuwd)

Hierna richting de bus gelopen, samen met het Ierse meisje. We hebben ook adressen uitgewisseld en als ik terug naar Ierland ga, heb ik een slaapplaats. Erg leuk.

Vervolgens in de bus half in slaap gevallen en 2 uur later was ik terug in Dublin. Het voelt goed om weer terug te zijn, maar ik ben ook blij dat ik richting de Wicklow mountains ga. Na een half uurtje kon ik de bus richting Glandelough pakken en na anderhalf uur was ik daar gearriveerd.

Het hostel is okeej en verder heb ik eindelijk weer een keertje een gewoon bed om in te slapen en geen stapelbed. Heerlijk. Ik blijf hier 2 nachten en vertrek daarna weer terug naar Dublin waar ik tot 13 augustus blijf en 's avonds naar Schotland vlieg. Waar ik vervolgens nog 2 weekjes blijf. Hierna ga ik naar Hanny en Kees en rijd met hun naar huis. Even een verandering in mijn plan ;)

Ik was van plan om vandaag te gaan wandelen, maar dat heb ik geskipt. Toen ik bij de Toerist information kwam , was daar zo'n heerlijk aanlokkend grasveld dat ik erop ben gaan liggen en er pas 2 uur later vanaf ben gekomen. Heerlijk in mijn boekje gelezen en ondertussen in de zon gelegen. Een prima dagbesteding :)

Morgen ga ik denk ik wel wandelen. Maar eest in de ochtend es kijken hoe het weer is.

Reacties

Reacties

Lisette

Ja...
De 12e en 13e kom ik je gezelschap houden :).

Ineke & Ben Schilder

En wij maar steeds tegen elkaar zeggen: "7 augustus niet vergeten, Vera jarig". En ja hoor, moest natuurlijk ook wel vergeten worden.
Vera van harte gefeliciteerd met je "gevoelsleeftijd van 21 jaar". Begint het ontkennen nu al. Maar ja, de jeugd van tegenwoordig.

Nog veel plezier en hopelijk valt het straks in Brabant niet tegen

Arjaan

Heeey Vera,

Als ik het goed begrijp zit je de 11e nog in Dublin?
Dat zou helemaal geweldig zijn, want de 11e ga ik met Sara naar Dublin..

Mocht je je keihard vervelen, laat het dan weten, want dan kunnen we elkaar even ontmoeten! Lijkt mij heel gezellig:)

Groetjes je grote neef Arjaan

Kees

We hebben ondertussen al je verhalen weer gelezen. Zijn natuurlijk erg benieuwd naar de bijpassende foto's, maar die houden we wel te goed. Het kasteel van Kilkenny herinner ik me nog goed....maar was dit nu het kasteel met de art gallery of het grote kasteel met het park erachter? Krijg ook weer zin in Kilkenny. Leuk ook dat jee een deel van het festival toch hebt meegepikt.
Wij gaan nu lekker Yorkshire in. En zoeken over een aantal dagen wel weer een bieb om je verhalen te lezen.
Liefs

Hanny

Goh, je krijgt het nog druk in Dublin. Leuk!
Groetjes aan alle Ierland reizigers (en alle andere aardige mensen die steeds reageren ook trouwens).

Aad en Elly van den Bos-Schilder

Dag Vera,

Leuke verhalen en foto's!
Allereerst nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Beter laat dan nooit.
Geniet nog van de laatste weken.

Groetjes!!!

Arjaan

Alowa,

Wat reageren er veel mensen zeg, maar helaas niet Vera. Vera ik vertrek morgenochtend eerst naar Manchester en die dag erop naar Dublin, je kan me bereiken op: 0622569630. Maybe tot dinsdag en anders nog een paar hele fijne dagen!

Grtz Arjaan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!