Vera in Zuid-Afrika

Vervolg van Kilkenny dag 2

De dag werd leuker en leuker. Want toen ik terug was in het hostel ontmoette ik een Iers meisje. Ze werkt voor 10 dagen op het Kilkenny Art Festival en we raakte aan de praat. Vervolgens vroeg ik of ze zin had om mee wat te gaan eten. Want ze moest nog eten en waarom zouden we dat dan niet samen doen. Dus op naar het restaurant, want overdag een tearoom was en veel weg had van een eetcafe. Maar het was er gezellig en daar ging het om.

En het eten was ook nog goed. Ik had heerlijke zalm met aardappeltjes en een apart sausje er over heen. We hebben veel zitten kletsen, over elkaars werk/studie, het festival, Schotland, Ierland, Holland, enz.

Na het eten vroeg ze of ik zin had om mee te gaan naar een voorstelling. Ze had hiervoor kaartjes gekregen. Ze wist alleen niet precies wat het was en uit de beschrijving konden we het ook niet helemaal uit halen. Dus laten we het maar proberen en we zien wel.

Maar het was erg leuk. Het was een combinatie van Amerikaanse ritme/percussie, zang en af en toe dans samen met een blanke groep, zoals ze zichzelf noemde. Zij speelde de bas, drumstel en saxofoon. Een aparte maar mooi en leuke combinatie.

Het was een erg leuke en gezellige avond!!! Een echte afsluiter van een goede verjaardag!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!