Vera in Zuid-Afrika

Kilkenny dag 2

Vandaag is dan mijn verjaardag. Nu ben ik echt 22. Al voelt het hetzelfde als 21

Wink

Gisteravond ontmoete ik 2 Amerikaanse meisjes en later vroegen ze of ik zin had om mee naar de pub te gaan. Natuurlijk had ik daar zin in

Laughing
Dus een half uurtje later staan we in de pub. Erg gezellig en ze wilde vooral weten waar ik allemaal geweest waren en wat leuk was om te doen. Dus ik heb een hoop zitten vertellen. Maar het is erg leuk als mensen zo enthousiast zijn en zo graag willen horen wat je allemaal gedaan hebt.

Om 11 uur belde Maarten me op, om me te feliciteren met mn verjaardag, want in Nederland was het al 12 uur. Dus ik was nu half 22 en hoe voelt dat. Mijn antwoord: Hetzelfde als 21. Erg leuk dat hij belde

Laughing

Tegen 12 uur waren we weer terug in het hostel, omdat de pubs om 12 uur sluiten. Ik had verteld dat ik morgen jarig zou zijn. Dus niet veel later zaten we met koekjes en melk of water om de tafel. We waren op zoek gegaan naar kaarsjes, zodat ik die uit kon blazen, maar die hadden ze niet. Dus dan maar lucifers, die ik uit moest blazen terwijl ze ondertussen lang, zal ze leven zongen. Erg leuk en ik voelde me meteen jarig.

De volgende ochtend kreeg ik van Chantal, om half 8, een smsje om me te feliciteren. Oef, t was vroeg maar daarna weer heerlijk in slaap gevallen. Tot dat mijn wel geliefde tante mij om 8 uur wakker belde, om me te feliciteren. Daarna was ik klaar wakker dus nog maar een uur in bed gelegen nog een smsje van Floor gehad en Leo belde. Hierna heerlijk ontbeten en nog een smsje van Lisette en Maarten Schilder gehad. Maarten en Hanny nog even aan de telefoon gehad en daarna was ik klaar om naar het volgende hostel te gaan, ook in Kilkenny. Maar hier wilde ik liever niet nog een nacht blijven.

Dus in het hostel ingecheckt, mijn spullen langs mn bed gezet en op naar het kasteel van Kilkenny. Deze kwam me erg bekend voor. O.a. de trap die naar beneden loop, richting de keuken en de grote galerij met alle schilderijen. Hanny en Kees zullen wel weten welke ik bedoel. Erg mooi om weer een keer te zien en de trap zou ik graag mee naar huis nemen. Prachtig.

Daarna lekker in de tuin gezeten en naar de mensen zitten kijken en onder tussen van het zonnetje zitten genieten. Heerlijk is dat .....

Na een tijdje begon mijn maag te rommelen en terwijl ik langs wat boekhandels liep en het natuurlijk weer niet kon laten om een boek te kopen. Heb ik een leuk eettentje gevonden waar ik een heerlijke lunch heb gehad

Laughing

Daarna nog wat winkeltjes bezocht en nu zit ik in de bibliotheek om mijn mail te kijken en alle leuke kaartjes en mailtje te lezen. Bedankt allemaal

Laughing
Het is een heerlijk gevoel dat jullie allemaal aan me denken op mijn verjaardag terwijl ik in Ierland zit
Wink
Thanks!!

Reacties

Reacties

nelleke

Wat een bizondere verjaardag !
Van harte....
groetejs
nelleke

Lia

Hieperdepiep!! Van Harte gefeliciteerd, was een leuke verjaardag!!?? Op welk boek heb je jezelf getrakteerd?
Enne Schotland is zeker een aanrader!

Fieke

Heej Vera,

Op de valreep een heel erg proficiat met je verjaardag en nog heel veel (avontuurlijke) jaren erbij gewenst!!

Zo te lezen heb je het prima naar je zin... Als ik het goed heb begrepen begint het eind van je reis nu in zicht te komen... Lijkt me een giga omschakeling zo meteen...

Ik had een drukke week, dus ik laat het even hierbij.

Geniet verder!

Heej Maarten, jij ook proficiat hè...

Liefs,
Fieke

Maarten

Dank je ! ;-)

Chantal

sorry vera, was vergeten dat het een uur vroeger was, ik dacht bij mezelf, nu zal ze wel wakker zijn om half negen.
hahaha nou nu heb je tenminste iets aan je verjaardag gehad, lekker lang ervan kunnen genieten.

groetjes Chantal

Jacqueline en Hubert

hoi Vera,
Tja een dag te laat, maar toch ... van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Da's weer eens wat anders dan jarig zijn in Dommelen! We zullen er eentje op drinken, hm, we hebben wel nog een Guinness glas, maar geen Guinness bier om in stijl te blijven, mag het ook wat anders zijn?
Geniet nog van je ontdekkingsreis door Ierland en Schotland,
liefs Jacqueline en Huub

opa P.

Vera, van harte proficiat met je "verjaardag op afstand". Ongetwijfeld hweb je je zoals ik lees perfect vermaakt op die dag.
groetend
Opa P.

Hanny en Kees

Wil je nou ook al trappen mee naar huis gaan nemen. Zucht!!!!! En je kamer is al zo vol. Of ben je op voorhand je kamer in Den Bosch al aan het inrichten?
Wij zitten nu trouwens in de bieb in Pickering jouw log te lezen. Wat is de wereld toch klein!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!