Vera in Zuid-Afrika

Kilkenny

Joepie, morgen ben ik jarig.

Laughing

Kilkenny is een leuke stad (even reactie op Maarten en bedankt voor de fotoruimte!! Ik kan weer vooruit voorlopig. Nu nog een plek waar ik ze op kan uploaden). Erg gezellig en vooral niet te groot. Prima voor mij dus en prima om er 2 dagen door te komen

Laughing

Vandaag heb ik een aantal kerken gezien. Ook hier in Kilkenny zijn er weer veel te veel. Hierna ben ik naar een huis gegaan uit de 16de eeuw, wat nog deels was ingericht en erg mooi was om te zien. Verder heb ik door allerlei kleine straatjes gewandeld, die zijn er hier veel.

Mijn lunch heb ik genutigd in een klein maar erg gezellig tearoompje. Ze hebben hier toch zulke heerlijke sandwiches en je krijgt iedere keer een kannetjes thee ipv een kopje.

Hierna ben ik lekker gaan shoppen en voorlopig heb ik genoeg onderbroeken. Ik heb ze nu in allerlei kleuren. Dus kijk maar uit Maarten

Wink

Ook de boekwinkels zijn niet veilig voor me en ik ben nog steeds op zoek naar een lonely planet van Schotland. Maar die vind ik wel ergens. Ik ga er nu een eind aan breien want ik heb nog 50 seconden, 49, 48....

Reacties

Reacties

Maarten

:) ik ben benieuwd :P,

Alvast een verjaardagscadeautje omdat je na terugkomst in nederland nog zeker twee maanden moet wachten op je cadeau..........wat zou het zijn?........

Lisette

Jaja, morgen ben je jarig :)

Wat grappig, ik ben nu een boek aan het lezen wat zich in Ierland afspeelt, en daar zitten ze ook in Kilkenny.

Vera

Welk boek is het??

3/4 armed maarten

O my god they.........

Of is die grap al gemaakt ;-)

Jolige Jol

Nee, Maarten, nog niet maar hij is treffend.
Hoi mooi Meisje Vera. Zo te zien gaat het nog steeds naar wens. Lees ik nu dat je ook een stukje Schotland mee wil pakken voor je je moeke weer ziet?? Of heeft moeke weer alles te snel verteld? Nog een dagje en dan zijn we samen weer wat ouder. Over ouder gesproken, je uithoudingsvermogen is fenomenaal. Helemaal geen blaren??? Meis, tot morgen en alvast bedankt voor de prachtige verhalen en foto's. Ierland, daar wil ik zeker nog eens naar toe.
XXX

Maarten

Lol @ andere Maarten......

Ted

De Schildertjes uit Emmen wensen van uit Wijk bij Duurstede Vera in Ierland een prachtige Ierse verjaardag.
Zij leve lang, ja lang, nog jaren lang!

Laura

Vera
van harte met je 22e verjaardag,
Uit Nigtevecht

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!