Vera in Zuid-Afrika

Glenarriff - Regen binnen dag

Het was vandaag echt pokkenweer ....

Dus dat wordt een dag binnen blijven. Het heeft de hele dag aan een stuk door geregend en tegen een uur of 6 werd t eindelijk droog. Toen was het alleen helaas te laat om naar het Nationaal Park te gaan en te wandelen.

Maar het was niet erg om nog een rustdag te hebben. Want ergens rond de klok van 10 uur deed ik mijn ogen es open en een half uur later vond ik het tijd om op te staan en me es naar de douche te begeven. Een uurtje later had ik mijn ontbijt op en kwam tot de conclusie dat ik vandaag toch door de regen moest omdat ik net al mijn brood op had gegeten. Maar dat doen we later wel.

Eerst maar es even wat lezen en met Hanny en Maarten bellen. Even bijkletsen. Hierna raakte ik aan de praat met 2 Duitse mannen, waarvan er eentje spelletjes verslaafd was. En natuurlijk kwam de vraag of ik het leuk vond om een spelletjes te spelen. Tuurlijk, maar al te graag.

We hebben het spel de 10 fasen gedaan. Het is een kaart spelletje en ik had er nog nooit van gehoord, maar het is er leuk om te doen :)
Het was dan ook ineens 5 uur en ik bedacht me dat ik toch hard nodig eens naar de winkel moest om brood te halen. Zij wilde ook even een frisse neus halen. Maar het was een erg gezellige regen binnen blijf dag.

In de avond heb ik nog een stukje gewandeld en hierna lekker in bed gedoken om wat te lezen. Even later belde Leo en heb ik daar een tijd mee aan de telefoon gehangen. En daarna kwam het stel binnen dat bij mij op de kamer sliep. De dames waren helaas vertrokken in de ochtend, maar het stel was ook erg gezellig en zat apart in elkaar. De jongen kwam uit Italie, het meisje uit Duitsland en ze hadden elkaar in Hongarije ontmoet. Nou, dat is nog es een verhaal om mee thuis te komen ;)

Reacties

Reacties

Maarten

ALWEER een rustdag?? :)
dadelijk begint het nog op vakantie te lijken

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!