Vera in Zuid-Afrika

Kenmera

Vandaag ben ik naar Kenmera gegaan met de bus. Het was een kort ritje, vergeleken met alle andere. Ongeveer een driekwartier. Het was door een prachtig stuk natuur en langs allerlei bergen af. Erg mooi om te zien :)

Eenmaal in het hostel aangekomen, die was erg makkelijk te vinden. Ongeveer langs de bushalte. Ben ik het dorpje ingegaan. Het stelde niet zoveel voor, maar ik ben allerlei winkeltjes afgestruind en heb 2 cd's en een nieuw leesboek gekocht. Dus ik vanavond op naar het internetcafe om de cd's te beluisteren. Ben erg benieuwd.

Daarna wilde ik eigenlijk naar het park, maar het regende steeds, dus dan maar terug naar het hostel. En met Hanny een tijd aan de telefoon gehangen en ondertussen een kopje thee gedronken. Hierna heb ik me lekker op bed genesteld en gelezen.

En dat was het voor vandaag. Een lekker rustig dagje, wat ik ook wel even nodig had. Morgen ga ik naar Glenarrif, maar mijn bus vertrekt pas om half 3. Misschien dat ik van te voren ga wandelen, maar anders ga ik ergens, hopelijk het park, lekker met mijn boekje zitten.

Reacties

Reacties

Maarten

Een rustdag,

Alle voorgaande verhalen gelezen hebbende denk ik dat je die ook verdient hebt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!