Vera in Zuid-Afrika

Killarny national park

Vandaag ben ik naar het Killarney National Park gegaan. Ik heb gelezen dat het er mooi moet zijn en dat wil ik wel eens met eigen ogen zien. Ik ga de wandeling doen langs het middelste meer en hieraan ligt een waterval, een aantal huizen en het samenkomen van 3 rivieren. De wandeling is ongeveer 10 kilometer. Maar eerst moet ik 5 kilometer lopen naar de ingang.

Als eerste kwam ik bij een abbey, waar alleen nog een ruine van stond. Maar het was toch mooi om te zien. Hierna door gelopen, langs het water af en weer het een en andere uit geprobeerd met mijn zelfontspanner. Je krijgt er echt grappige foto's mee. Hierna aangekomen bij een huis, waar je ook naar binnen kon, maar daar had ik geen zin in, dus op naar het volgende stuk bos.

Ik had al wel wat last van mijn voeten, maar goed. Ik wilde de rest toch zien, dus toch maar doorgelopen. Het was een prachtige wandeling. Vooral de waterval op het eind. Hij was een meter of 4 hoog en het geluid was oorverdovend.

Erg grappig was, dat ik halverwege toen ik even ging schuilen in een huisje voor de regen, de Duitse vrouw weer tegen kwam. We hebben het laatste stukje verder gelopen. En dat was erg fijn.

Het is lastig uit te leggen hoe het park er uit zag en hoe mooi het was. Ik zou zeggen bekijk de foto's en geniet mee.

Eenmaal terug in het hostel heb ik mijn eten klaar gemaakt en daarna ben ik lekker in bed gekropen met een boekje. Na mijn kopje warme thee met een koekje erbij.

Reacties

Reacties

opa Pieper

hoi Vera. bijzonder mooie natuurfoto's van een bijzonder gebied !! Hoe ben jij op de rug van dat paard gekomen ???
groetjes
opa P.

Mieke

Vera,
Heb je verhalen met belangstelling gelezen. Zoals je weet zijn wij ook in Ierland geweest en hebben de omgeving waar je nu zit, Gap of Dunlo en Kilarney NP ook bezocht. Prachtig land, voor als als het er niet regent, en dat heb jij nogal eens! Maar je geniet met volle teugen zo blijkt uit je verhalen. Nog een fijne verdere vakantie en tot ziens.

groetjes,
Mieke Buiter

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!