Vera in Zuid-Afrika

Doolin

Vanochtend ben ik eerst naar de schoenmaker gegaan en het was een hele ervaring. De man kon inderdaad niet praten en horen. En ik heb met gebaren duidelijk gemaakt wat er kapot was. Vervolgens schreef hij op wat hij ging doen en dat ik over een half uur terug moest komen. Dan zou het gemaakt zijn.

Hij was erg aardig en vroeg/schreef op of ik op vakantie was. Dit bevestigde ik. Een half uur later, in tussen had ik lekker een kopje warme chocolademelk gedronken in een koffie bar. Lag de tas al klaar en kon ik hem mee nemen. Erg gelukkig was ik daarna.

Toen op naar de bus en naar Doolin. De reis was erg mooi en ik heb al veel van The Burren gezien. Het is een prachtig natuur gebied met een aantal bergen.

Het hostel is ook super. Het ziet er mooi en zeer schoon uit. Een kamer met 8 bedden. Je kunt gratis op internet, je was gratis doen en het ligt erg mooi. Wat opvallen is dat Doolin uit ongeveer 50 huizen/gebouwen bestaat en dat er daarvan ongeveer 40 hostels, hotels of B&B's zijn. Dus voornamelijk toeristen.

De supermarkt was ook erg weinig. Dus vanavond en morgen wordt het weer pasta eten.

Op advies van de eigenaar ben ik naar de zee gelopen en dit was zeker de moeite waard. Het was een stukje lopen, maar ik kwam uit bij allemaal rotsen, die de zee inliepen. Prachtig was het. Een heel stuk heb ik er gelopen, alleen helaas, het is me niet gegunt begon het daarna te regenen en ben ik maar terug gelopen. Natuurlijk was ik daarna kei nat en heb ik al mijn spullen maar in de wasmachine gegooid. Hopelijk zijn ze straks weer lekker schoon.

Morgen staan de Cliffs of Moher op het programma. Ik ben benieuwd.

Reacties

Reacties

Hanny

Klinkt goed, schat. Jammer van die regen, maar de rest lijkt prima in orde. Groeit er bij jou inmiddels al mos (of ander groen spul) in je oren of op andere plaatsen?
Veel plezier morgen! De Cliffs moeten bijzonder zijn - ze zijn in ieder geval wereldberoemd. Bye!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!