Vera in Zuid-Afrika

Dagje shoppen

Gisterochtend weer lekker ontbeten met brood en jam. Iets anders krijg je hier 's ochtends niet, maar het is goed te doen. Daarna lekekr de stad in gegaan en we hebben de hele dag geshopt. Nu denk je vast, ga je daarvoor helemaal naar Dublin. Wij blijkbaar wel.

Het is erg goedkoop in Dublin. Maar goed, Maarten is weer wat kleren rijker. Ik heb me erg goed ingehouden. Het scheelt toch als je weinig mee kunt nemen. Mijn tas zit vol en meer ga ik niet sjouwen. Wel heb ik 2 boekjes gekocht. Eentje over de Ierse cultuur en eentje over de Ierse geschiedenis. Hier wilde ik graag meer van weten en ze zijn erg klein. Dus ze passen vast in een hoekje.

Ik heb van Hanny nog wat cadeautjes gekregen. Een overheerlijke zak drop, die had ik echt gemist. En oordopjes, zodat ik de snurkers niet meer hoor. Ik zal ze van de week meteen es uit gaan proberen. Ben benieuwd of ik dan goed slaap.

Als avond eten zijn we naar een Ierse pub gegaan. Het eten was redelijk. Maar het was erg gezellig. Daarna nog lekker rond gewandeld. Helaas begon het wat te regen, maar dat houdt ons niet tegen. DUs we zijn gewoon verder gelopen. En uiteindelijk belandt in een Arkada hal, of wel allemaal spelletjes.

Hier een tijd van alles gedaan, maar de lucht voetbal of hoe dat ding ook precies weer heten. Was echt geweldig. Echt gaaf om dat te doen, mocht je een keertje zo'n tafel tegen komen, probeer het dan vooral een keertje uit.

Hierna terug naar het hostel en alvast de spullen gepakt, want de volgende ochtend is het vroeg dag. We moeten de bus tussen kwart over 7 en half 8 hebben.

Reacties

Reacties

Maarten

Jup air hockey...was inderdaad erg leuk. Ben je vandaag lekker naar het strand geweest?

Kees

Je hebt Maarten toch wel verslagen he, met dat luchtvoetbal? Of Yup Ar Hockey (dat lijkt me ook meer iets voor Maarten).....
Ter informatie: Hanny heeft Maarten met triviant van de week verpletterend verslagen.....hij was diep onder de indruk van haar kennis. Ik zelf was eervol derde geworden.

Maarten

Verpletterend verslagen my ass.... ik had als eerste de pie pieces rond. Hanny had de mazzel dat ze na mijn glorierijke triomftocht over het triviabord in mijn schaduw snel op het midden uitkwam

Kees

Even voor Maarten, het vriendje.......het zit je kennelijk wel hoog he? Nou...ik wil best toegeven hoor dat je ook erg je best hebt gedaan en best veel wist en ook heel veel geluk had. Maar Hanny in jouw schaduw......hoogstens leterlijk dan, want jij zat in het licht. Maar blijft dat je verpletterend verslagen bent......binnenkort maar een revanche??
Vera, je begrijpt hij heeft het moeilijk. En jij bent wel zo tactisch om hem te laten winnen met dat hockey air gedoen.
Ben benieuw naar je verhalen over Galway en the Burren. Vanmorgen weer even de kaart van Ierland bekeken.....er is nog heel veel te zien. Ben bang dat je toch nog tijd te kort komt.
En ondertussen wordt je reis al beschreven als een pelgrimage (jij bent toch niet met blote voeten naar boven gegaan op die berg ?) en inspireer je mijn broer tot reisplannen.....Je invloed in Nederland wordt steeds groter
Veel plezier
Kees

Maarten

Grrrrr.....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!