Vera in Zuid-Afrika

Maarten is geariveerd

Gelukkig is hij dan goed en wel geariveerd, natuurlijk had het vliegtuig vertraging en was mijn bus te snel. Dus dat was even een anderhalf uur wachten op het vliegveld. Maar met een boek, een muffin en een kop warme chocolademelk, heb ik het goed volgehouden. Nog even gekletst met een zakenman uit Amerika. En dan was het tijd om mijn schatje om zijn nek te vliegen. (Al was het volgens maarten om zijn middel, omdat ik nog steeds niet gegroeit ben en als ik wel op zijn nek vloog dan had ik een aanloop van 100 meter nodig. Ik weet wel beter)

Hierna snel naar de bus en na 45 minuten zijn we dan in Dublin op O' Connelstreet. Dan is het nog een paar minuten lopen naar het hostel en kan ik de kamer laten zien. Lekker zitten kletsen en allerlei dingen laten zien en lezen.

Onderweg komen we langs een bioscoop en zoals we weten, joepie, komt Harry Potter deel 6 morgen uit. Snel even informeren of we van te voren kaartjes moet halen. Dit wordt door de ticketverkoop zeer nadrukkelijk bevestigd. Dus maar meteen 2 kaartjes gekocht. Hij vertelde er nog even bij dat het slim was om 40 minuten van te voren te komen, wil je een goede zitplaats hebben.

Wat doen we met eten, we gaan lekker uit eten omdat de keuken te vies is om te koken. We wandelen naar Temple Bar en vinden daar een Italiaan die er goed uitziet. Natuurlijk erg aardige mensen die ons bedienen en zo zitten we daar 3 uur later nog. Na een heerlijk 3 gangen menu met mosselen. Veel lekkerder als in Nederland, is het dan toch tijd om weer op te stappen en richting het Hostel terug te lopen. Onderweg komen we nog wat straatmuzikanten tegen en nog een hele hoop andere mensen, waaronder een hoop toeristen.

Reacties

Reacties

LiaWb

ooooooooooo heerlijk! waren het echt die mosselen of kwam het door.................:) geniet lekker verder samen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!