Vera in Zuid-Afrika

Maarten komt!!

Yes, Yes, Maarten komt vandaag!

Heb vandaag eigenlijk niet veel gedaan en ben nu aan het wachten tot dat alle foto's geupload zijn. Vanochtend alleen van kamer gewisseld. We hebben nu een private room, die er goed uitziet en waar ik erg blij mee ben. Heerlijk om even geen mensen om je heen te hebben. En we hebben ook een eigen douche en wc, heerlijk :D

Verder wat gelezen en mijn run gemaakt naar het internetcafe, helaas alweer door de regen. Hopelijk is het straks wat beter weer.

Geniet van alle foto's.

Ik ga zo eens de bus pakken naar Dublin Airport. Het is wel even wennen om weer terug te zijn in de grote stad. Zoveel mensen en een grote stad. Na de natuur en de kleine dorpjes is het een grote omschakeling.

Reacties

Reacties

Kees

Je bent weer flink aan het schrijven....ik ga zo alles rustig lezen. Hanny reageert vanavond wel op alle verhalen en op je mail. Ze is nu naar Maarten en brengt hem zo naar het vliegveld......dus hij komt er echt aan. En hij heeft het eten hier goed overleeft, maak je maar geen zorgen.
Liefs
Kees

Lisette

En is hij goed aangekomen?

Hoop het voor je.

Veel plezier samen.

Misschien tot binnenkort.

xx

Lisette

Hanny

Have fun together and ... be good!

One armed Maarten

Ik las de kop boven dit stukje en vond het meteen al teveel informatie.....

maar dat zal wel aan mij liggen?

zoals hanny altijd zegt: a dirty mind.......


;-)

Veel plezier

lia (wb)

He Vera en Maarten, hele leuke tijd samen!! "Even" weer bijgelezen van de laatste dagen, wat jammer van die regen maar toch erg genoten, en je weet nu alles van Tarot? zo nog even foto's kijken. Tot....

Arja

Hallo Vera en Maarten,

Ik wens jullie fijne dagen samen!

Hartelijke groet vanuit een tropisch Valkenswaard,

Arja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!