Vera in Zuid-Afrika

Busreis naar Dublin

Vanochtend eerst de fiets terug gebracht en daarna op de bus gestapt naar Dublin. Het was een lange reis. Eerst moest ik van Clifden naar Galway, wat tussen de anderhalf en 2 uur reizen was. En de bus was 20 minuten te laat, waardoor ik mijn aansluiting op het station in Galway miste en een uur moest wachten. Maar dat was geen probleem want dan kon ik tenminste wat te eten halen.

Hierna met de bus naar Dublin, wat ongeveer 3 en een half uur was. Een flinke zit, met veel regen maar ook mooie landschappen om te zien. En het was erg leuk, want toen we in de buurt van Dublin kwamen trok de lucht open en zag je steeds meer blauw.

Eenmaal in het hostel aangekomen, was er helaas geen gezellig en aardig ontvangst. De receptioniste zal wel een slechte dag gehad hebben en volgens mij liep er wat fout, want ze was erg kortaf en boos dat ik mijn booking niet had uitgeprint. Dat hoeft normaal nooit en in het vorige hostel hadden ze geen printer, dus helaas. Maar goed uiteindelijk toch een sleutel gekregen om toegang te krijgen tot de kamer.

Dit keer een kamer met 18 bedden en voornamelijk mannen. Al kwamen er later ook wat meiden bij, erg fijn. Ik heb een man leren kennen uit Brazilie al woonde hij nu in Frankrijk. Erg interessant en we hebben een tijd zitten praten. Hierna gaan koken, al deed ik dit niet met plezier, want de keuken was erg vies en ze hadden erg weinig kookspullen. Maar goed, ik had mijn prakje op en mijn buik vol en daar ging het om.

Hierna nog lekker wat gelezen en gaan slapen. Helaas, een paar snurkers, maar niet zo erg als in Belfast. Maar ik kon me er op verheugen dat Maarten morgen komt en we dan een privvate room hebben dus dat is erg fijn!

Reacties

Reacties

Kees

En nu maar hopen dat Maarten niet snurkt...want anders blijf je daar last van houden. Niet te veel, Whiskey in z'n gezicht gooien, want daar gaat hij zeker van snurken.

Hanny

Maarten heeft misschien wel een oplossing voor die snurkers. Rara ...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!