Vera in Zuid-Afrika

Rondje Recess

Vandaag heb ik een rondje Recess gemaakt. Ik ben van Recess naar Roundstone naar Ballycoonelly naar Clifden naar Recess gefietst. Het was een flinke ronde en helaas de hele dag regen. Ik was nog erger nat dan gister, dit keer kon ik zelfs mijn onderbroek uitwringen. En mijn (wandel)schoenen zijn vandaag, 4 dagen later, nog steeds nat.

Maar het was een mooie rondje om te fietsen. Heerlijk langs de zee, met af en toe enorm veel wind, dat je eerder achteruit dan vooruit gaat. En in Clifden boodschappen gedaan voor het avondeten. Heerlijke wraps stonden er vandaag op het programma.

In Recess was er een kasteel, dat viel wat tegen, maar de tuin eromheen was prachtig. Hier heb ik dan ook een uur rond gewandeld, allerlei foto's gemaakt. Het was toen nog gelukkig droog en hierna weer op de fiets gestapt.

In de avond waren dezelfde vrouwen er nog waar ik gister tarot mee had gespeeld. Dus dat stond vanavond weer op het programma. Nog steeds erg gezellig en natuurlijk ook het haardvuur weer aan.

Om 11 uur, in Nederland 12 uur, Hanny gebeld om haar uitgebreid met haar verjaardag te feliciteren en een fijne dag te wensen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!