Vera in Zuid-Afrika

Het leven van een reiziger

Liggend op 'mijn' bed
Denk ik aan deze maand
Pinkie op mijn schoot
Boek, in engels, langs me
en niemand om me heen

Wat doe je morgen
Is elke avond de terugkerende vraag
Een stad, dorp of natuur
Het is allemaal even prachtig

Je hebt 3 maanden
Maar wil toch alles zien
Al ebt dat langzaam weg
En doe je waar je zin in hebt

Klimmen, wandelen, fietsen
Wat je maar wil

Elke dag dezelfde keuze
Maar toch altijd weer anders

Dat is het leven van een reiziger

Reacties

Reacties

Maaten

*zwaait naar pinkie*

Kees

Hai Vera,
Ierland kent veel beroemde dichters en kennelijk wordt ook jij nu geinspireerd. Mooi om te lezen en bijzonder dat je nu ook op eens een heel ander type verslag doet....mooie overwegingen.
Ik begrijp dat het zwaar fietsen is geweest. Nu weer verder met de trein/ bus? Op naar Dublin. We zullen vanavond Maarten nog even bijvoederen, zodat hij gezond in Dublin komt. Goede reis verder en tot de volgende berichten.
Kees

Myrna

Hoi Vera,

Vandaag hebben we je kaartje voor het Ketelhuis ontvangen. Erg leuk!
Heel veel plezier daar nog en geniet er van!
Tot ziens op het Ketelhuis

Groetjes van iedereen

Een verbaasde moeder

My daughter a poet! Denk je dat je alles gehad hebt, krijg je dat! Heb je dat taal-gen dan toch geërfd? Je verbaast me echt elke keer weer. What's next?
Nee, zonder dollen: prachtig om te lezen, schat.
Maar hoe jij nou opeens in Thailand (zie kaartje bij dit verhaal) terecht komt, dat kan ik echt niet volgen. Ben je voor Maarten op de vlucht? Dat kun je die arme jongen dan ook wel op een subtielere manier duidelijk maken. Explain, please!

Lisette

Heey!

Wat een leuk gedicht, beschrijft goed wat jij nu beleeft.

Ik heb al je verhalen weer bijgelezen. Wat blijft het fantastisch.

Nog heel veel plezier

xx
Lisette

Carla

Hoi Vera, even wat leesachterstand:) weggewerkt en ben weer helemaal in je reis. Geweldig!! Je schrijfstijl is leuk en afwisselend en dat maakt het nog mooier om je te volgen. je overwegingen: geweldig dat je ons deelgenoot wil maken.
Geniet, van je reis en van je bezoek!
liefs carla

johanengerie@quicknet.nl

super Vera zoals jij je vakantie beleeft! en zo afwisselend. Weet je nog in Derry met al die vrolijke mensen? Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden, maar gelukkig hebben we je foto's en je muziek nog.
En nu nog een gedicht ook. Veel lol nog op je barre
tocht door Ierland en... be careful. Johan en Gerie.

Jeanne

Hallo Vera,

Door omstandigheden pas nu weer tijd om te lezen, nou dan moet je er wat tijd voor uittrekken om jouw belevenissen tot je te nemen: verhalen, gedichten, foto's, zo divers. Had ik maar naar Kees geluisterd, want ik heb een aanvaring gehad met de aardbodem.
Resultaat een pijnlijke knie. Wat leuk na 5 weken weer je vriendje in je nabijheid. Geniet ervan, want je bent zo ongeveer op de helft van je Ierland-avontuur.
Groetjes en xxx ook van Leo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!