Vera in Zuid-Afrika

Croagh Patrick

Het is alweer even geleden dat ik wat heb laten horen, dus vandaag probeer ik een hoop verhalen te typen. Ben nu aan het fietsen door de Connemara en dat zijn vaak kleine plaatsjes waar ze geen internetcafe hebben of iets dergelijks. Foto's komen later, want ik heb mijn kabel in hethostel in Clifden laten liggen.

Wel, we hebben de Croagh Patrick beklommen, het was 2 uur op en 1 uur naar beneden, maar het was een prachtig uitzicht en de wandeling was goed te doen. Je zag dus echt mensen op blote voeten de berg beklimmen. Leek me erg pijnlijk, want het waren allemaal stenen en rotsen.

Boven op de berg stond er een kerk, waar ook een soort gebeden en diensten waren. Het was me te vol om er een bij te wonen, maar ik heb rustig boven op de berg van het uizicht genoten.

Daarna weer rustig naar beneden gelopen en terug gelift. Ik zat in een auto samen met 3 Ierse broers, erg leuke mensen. Ze leken enorm veel op elkaar en het was leuk met ze te kletsen.

In het hostel daarna nog kennis gemaakt met andere mensen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!