Vera in Zuid-Afrika

Donegal town 2

Vandaag stond het kasteel en het treinmuseum op het programma.

Het kasteel was erg mooi om te zien, deels vervallen, maar ook deels gerestaureerd. Ze hadden, voor de eerste keer, een beschrijving van het kasteel in het Nederlands. Erg fijn voor een keer, al gaat het al stukken beter met mijn engels.

Het kasteel was niet heel bijzonder, klein maar het heeft er erg mooi uitgezien. Dat weet ik zeker.

Het treinmuseum was ook mooi om te zien, ook klein en wat minder modeltreinen dan ik had verwacht. Maar wel een hoop foto's. Prachtig die oude stoomlocomotieven.
Ook een film over de oude treinen die rond Donegal reden. Erg leuk.

Hierna nog wat boodschappen gedaan en nu ben ik beland in het internetcafe.

Morgen ga ik naar Sligo. Ik heb hier nu alles gezien en verder is er niet veel tussen Donegal en Sligo. Vanavond eens opzoek gaan naar een hostel.

Reacties

Reacties

Jeanne

Hallo Vera,

Vandaag 1 juli -weer een zonnige dag- en ik zit met een bakje koffie jouw verhalen te lezen. Geweldig.
Pas 22 dagen (3 weken) ben je weg en al zoveel meegemaakt.
Voor de statistiek (als ik goed heb geteld):
Nog 54 dagen (8 weken) vakantie en we hebben al 40 keer verhalen en/of foto's van jou gekregen, hierop heb je 138 reacties gehad. Zeg maar eens dat jij geen fanclub hebt.

Groetjes en kus ook van Leo.

Jeanne

Marianne

Hoi Vera,

Eindelijk weer eens al je avonturen bijgelezen. Wat gaat de tijd snel je loopt zo een paar weken achter. Wat heb je al veel gezien meid, en wat ontmoet je een leuke mensen. Lekker hé, als je zoveel contacten opdoet op je reis.
Ik hoop dat je nog veel rustige nachten tegemoet gaat, da's wel lekkerder als je zoveel lichamelijke inspanning leverd.
Wat is de natuur daar prachtig, ik zou willen dat je voor mij ook een stukje mee kon nemen, zou mijn tuintje een heel stuk van opknappen. Maar helaas, nu mag onze Rick dat in september proberen.
Have lots of fun and many nice encounters.
Bye your loving aunt M

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!