Vera in Zuid-Afrika

Donagal town

Zondag ben ik met de bus naar Donogal town gereden in County Donogal.

Het is een prachtig klein dorpje. Helaas ligt het hostel 2 km buiten het centrum, wat weer wat minder is, maar goed dat overleven we allemaal wel. Ook het hostel ziet er prachtig uit. Mooi wit huis boven op een heuveltje.

Ik slaap met 2 andere dames op de kamer en het plafond is beschilderd. Als de nacht en deze loopt door in een bos. Zie de foto's. Erg mooi :)

Ook even naar de toerist informatie waar ik heel goed wordt geholpen en ze vertellen allerlei dingen die ik kan doen. Een van de dingen is een rondtour met een busje waarbij je een heel aantal hoogte punten krijgt te zien. Dit lijkt me wel wat, dus morgen om 12 uur moet je hier paraar staan.

Hierna terug naar het hostel om eten te koken en natuurlijk een paar nederlands tegen te komen. Beetje rare mensen, vooral de vrouw. Is veeleisend vooral naar het hostel toe. Wil een eigen wc en liefst ook een eigen douche. Dus ik denk, dan moet je naar een hotel gaan. Maar goed, verder wel gezellig om mee te kletsen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!