Vera in Zuid-Afrika

Belfast - Morgen Banbridge

Nu weer aangekomen in Belfast en het nieuwe hostel. Een goed hostel, ziet er fris uit en lig op een kamer met 22 bedden, het zijn er veel, maar toen ik wegging was ik nog de enigste. Dus ik ben benieuwd straks. Al blijft het hostel in (London)Derry de geweldigste. Heerlijk was dat.

Vandaag verder niet veel gedaan, wat dingentjes gehaald zoals nieuwe sokken (Ik moet hoognodig wassen maar ze hebben geen wasmachine hier), een tupperware bakje (Dan kan ik eten voor 2 dagen maken, dat is een stuk makkelijker) en 2 nieuws shirtjes. En verder veel naar mensen gekeken. Wat een hoop verschillende zie je die hier.

Morgen staat Banbridge op het programma met de Bagpipe Championship. Ik ben enorm benieuwd hoe het eruit ziet en wat er te doen is. Niemand kan me er iets over vertellen, in geen een toerist informatie. Ze komen allemaal aan met dezelfde flyer. Dus .... verassing.

Reacties

Reacties

Hanny

Hopelijk kun je in Donegal wassen, want anders gaat het allemaal wel erg stinken. Nieuwe shirtjes gekocht? Dan heb je nog meer bagage. Arme ziel!

Laura

Werd ik (eindelijk) op de hoogte gebracht van dat er reisverhalen waren van jouw reis naar Ierland loop ik al een week achter met lezen.:-(
Leuk om te lezen wat je meemaakt en de daarbij behorende foto's te zien.
Veel plezier nog en nu blijf ik lezen hoor.
Groetjes,Laura

Karin

Hallo Vera,

Vanaf nu reist Weesp ook met je mee, door je leuke verhalen te lezen en je mooie foto's te bekijken.
Nog heel veel plezier, want dan hebben wij dat ook :-)

Groetjes van Karin en Willy en the boy's.

anja

Hee Vera,

Echt superrrr leuke verhalen ik kan wel blijven lezen.
Het is zo te lezen een hele belevenis heel iets anders dan Amsterdam, wat voor mij al een hele belevenis was.

Nog veel plezier in Ierland, Geniet ervan dan doe ik dat ook.

Ik blijf je in de gaten houden.

Liefs Anja.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!