Vera in Zuid-Afrika

YES, mijn schoenen zijn geariveerd

Daar zijn ze dan eindelijk. Maar niet met de post gekomen maar met andere mensen mee die in hetzelfde hostel hebben geslapen als ik in Ballycastle. En ze gingen vandaag naar (London)Derry, dus hebben ze ze meegenomen.

Wel nu kan ik morgen vertrekken naar Newcastle. Maar ik heb nog steeds geen hostel gevonden. Dus ben benieuwd...

Ik houd jullie op de hoogte ;)

Kees

Die grap over assepoester en een leuke Ierse prins had ik ook al willen maken, maar ik zie dat Trude me al voor is geweest...En nu niet naast je schoenen gaan lopen, maar ze gewoon aan je voeten doen of in je rugzak.
Mooi dat je nu verder kan...en hopelijk lukt het je toch nog om een hostel te vinden. We horen morgen vast wel waar je uiteindelijk terecht bent gekomen.
Groetjes
Kees

Hans (ja, van Eindhoveh)

Ha Vera, kreeg daarnet bericht van Irene dat er weer van alles te zien en te lezen is van jou. (Het abonneren op de nieuwsbrief bij je weblog is mij niet gelukt, gek hè ;-), maar ik ga het niet nog een keer proberen, want dan krijg ik veel te veel emails).
Ik ben weer een beetje bij en zeer onder de indruk van wat je allemaal meemaakt en hoe je overal opaf gaat. Heel mooi. De foto's moet ik nog gaan bekijken. Ga ik nu snel doen, anders wordt het me te laat, de avond is zo om op deze manier
Groeten, Hans

jeanne

Hallo Vera,

Je vader en ik genieten van jouw reisverhalen en foto's of moeten we zeggen avonturen en foto's.
Ga zo door, maar geniet er ook van.

Groetjes en kus, Leo en Jeanne