Vera in Zuid-Afrika

Wachtend op mijn schoenen

Wel, daar zit ik dan. Nog steeds wachtend op mijn schoenen. Vandaag helemaal niks gedaan. Mijn boek uitgelezen en tv gekeken. En veel gekletst. Wel lekker van deze dagen.

En natuurlijk zijn mijn plannen weer gewijzigd. Morgen ga ik naar newcastle voor 2 nachten. Daarna terug naar Belfast voor 2 nachten. Dit omdat in Banbridge, waar zaterdag het doedelzak evenement is, ze geen hostels hebben. Alleen hotels of B&B en dat is een beetje boven mijn budget. Vanaf Belfast is het ongeveer driekwartier rijden met de bus. Dus dat is te doen.

Daarna ga ik naar Donegal. Maar goed, alles kan weer veranderen ;)

Dit was het weer even voor vandaag.

Reacties

Reacties

Lisette

Das ook wel eens lekker zo een dagje niks doen!

Hanny

Hopelijk zijn ze er morgen wel. Veel plezier in Newcastle!

De enige echte vader van Maarten

Hai Vera,
Lekker zo'n dag niks doen, denk ik. Lekker bijgekomen en bijgekletst....met hoeveel nationaliteiten in gesprek geweest? En kennelijk krijg je al een beetje het gevoel dat je tijd genoeg hebt en niet alles in een week hoeft te zien. Geniet er van.
En we gaan er van uit dat je naar Newcastle bij Belfast gaat (er is nog een Newcastle, aan de kust bij de WicklowMountains ten zuiden van Dublin - moet erg mooi zijn.....maar wel ver weg), klopt dat?
Moet ik al een nieuwe doedelzak gaan bestellen? Of neem je zelf een Ierse fluit mee? Ik hoor het wel.
Liefs
Kees

Maarten B

Kees je liet me schrikken,

Ik was al bang dat mijn vader hier op het log van Vera ging reageren :)

Heleen

Hoi, het begint inmiddels knap ingewikkeld te worden in de relationele sfeer.

Vera, wij vertrekken morgen naar Kroatie, wat rondtrekken, weekje zeilen, en zijn eind juli terug.
Zal dus niet meer reageren op je verhalen en foto's, maar wij wensen je heel veel plezier!

De enige ECHTE moeder van Maarten ( en Ik kan het weten.....)

Heleen

Maarten

Heeft ons moeder d'r naam veranderd?

Ria

Wie is nou wie?
Vera, wat een schitterende reis maak jij, om jaloers op te zijn. De foto's zijn ook heel mooi, en leuk om zo verschillende mensen te leren kennen. Volgens mij houd jij het nog wel even vol.
Groet uit eht hete Eindhoven

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!