Vera in Zuid-Afrika

Schoenen

Wel, ik ben weer goed bezig. Ik kwam gister aan in het hostel en wilde mijn bruine schoenen aan.Dus ik in mijn tas zoeken, daar zaten ze niet in. Miscshien in mijn andere tas, maar ook daar zaten ze niet in. Nog een keer mijn tassen doorzoeken.
Ze waren echt helemaal nergens.

Dus maar even bellen naar het vorige hostel. Zegt de eigenaresse na het kijken in mijn oude kamer, ik heb hier een paar hele mooi bruine balerina's. Ja, die zijn van mij zeg ik.

Wel, dan zal ik ze opsturen, wat is je adres. Het duurdt 4 tot 5 dagen. Oei, ik ben hier nog tot dinsdagochtend. Dus hopelijk zijn ze er dan.

Na het telefoontje even mijn stomiteiten aan de eigenaren van dit hostel verteld. Die er natuurlijk hard om moesten lachen, maar prima. Ze zullen het pakketje in de gaten houden en waarschijnlijk is het er maandag. Want als ze het zaterdag op de post doet, dan is het meestal een dag later hier.

Nou, dat was weer. Een heel verhaal verder en een stomiteit.

Ik voel me zo stom. Hoe kun je nou je schoenen vergeten. Maar goed, iedereen heeft er hard om kunnen lachen. Dus dat was wel fijn. En ikzelf uiteindelijk ook

Tongue out

Reacties

Reacties

Chantal

He Vera,

er zijn meer mensen die hun schoenen vergeten. Ik was ze vorige week nog vergeten toen ik naar een feest ging. Vergeten aan te trekken. Je moet maar denken er zijn mensen die nog dommer zijn.

nu voel je je zeker niet zo dom meer!!

Trude

Ach Vera, het doet me denken aan het verhaal van Assepoester, maar jij hebt jouw prins al gevonden
jammer. [sorry Maarten]

gratia

Blij dat ik geen Maarten heet en weet wie m'n moeder is.

Maarten B

Trude, is dit een waardeoordeel? :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!