Vera in Zuid-Afrika

Hostel voor Derry

Joepie, gelukt. Ik heb een hostel in Derry gevonden en geboekt. Dit keer via internet.
Ik had ze vandaag al meerdere keren geprobeerd te bellen, maar dat lukte allemaal niet. Dus dan maar even op de site kijken.

Daar kon ik rechtstreeks boeken, dus ik zit er nu vanaf morgen voor 4 nachten. Het hostel is me aanbevolen door de Duitse jongen die ik gister had ontmoet in dit hostel, waar ik nu zit. Het was een leuk hostel, gezellig, klein en de eigenaars reizen zelf ook veel.

Dus ik ben benieuwd.

Reacties

Reacties

Hanny

Mooi! Die vraag is dus al beantwoord. Nu de foto's nog.

Maarten

aaargh, jij typt je verhalen sneller dan ik reacties kan geven :)

Gaaf dat het gelukt is een hostel te regelen in Derry. Ik ben het eens met je moeder (for a change), als je de kans krijgt om ergens je foto's te uploaden zou je volgens mij een hoop mensen een plezier doen.

Slaap lekker

Hanny

Dear Maarten. Why "for a change"? I thought we always agreed on everything.

Chantal

Bedankt voor de verhalen nu hoef ik geen boek meer te lezen. Dit is veel leuker, de dolle avonture van Vera.
Ik volg je op de voet. Was je al op de hoogte van de nieuwe lama die we op de boerderij hebben? ik mail je wel een foto.

nog veel reis plezier en blijf lekker zoveel schrijven.

groetjes Chantal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!