Vera in Zuid-Afrika

Plan voor de komende week

Wel, ik heb gezien dat er volgende week zaterdag in Banbridge (onder Belfast, vlakbij Antrim) een doedelzak Championship is waar je heen kunt. Dus je weer waar ik dan te vinden ben.

Nu even gekeken wat ik verder wil gaan doen, want dat betekend dat ik even terug moet richting Belfast eind volgende week. Hier volgt mijn waarschijnlijke plan. Want het kan altijd nog veranderen, zo veranderlijk als de mens

Tongue out

16 - 20 juni : Ballycastle
20 - 23 juni : Derry
23 - 26 juni : Boven Letterkenny (Zijn een aantal prachtige natuurgebieden)
26 - 29 juni : Armagh met het doedelzak evenement
29 - .... juni : Donegal met onder andere de GlenGesh Pass

De komende dagen, of wel 2 dagen, wil ik nog naar het Glendariff forest, hier kun je prachtig wandelen met hele mooie watervallen en ik wil naar het Rathlin eiland. Hier kun je allerlei vogels, zeehonden en andere dieren zien. De moeite waard dus.

Hangt even af van het weer wat ik wanneer ga doen. Morgen zou het enorm gaan regen, dus even afwachten.

Reacties

Reacties

Kees

Hai Vera,
Het klinkt weer erg mooi. Kan me voorstellen dat je ondanks de regen toch geniet. En al met al heb je al aardig wat stukken gelopen. De Giant's Causeway lijkt me prachtig en ik ben dan ook heel benieuwd naar je foto's daarvan.
Fijn om weer wat van je te horen....geniet de komende dagen verder.
Kees
En meteen een voorlopig programma voor de komende dagen. Moeten we al weer een doedelzak voor je laten maken of is dat nog wat voorbarig.....Lijkt me wel een happening zo'm doedelzak festival.

Hanny

Veer, je gaat naar Banbridge! Je weet wel - van de 'Star of the County Down'. O, wat ben ik daar nieuwsgierig naar. I cannot wait to read your stories and see your photographs!!!!

Maarten

Klinkt als een leuke week in het verschiet. Ik ben erg benieuwd naar je fotos van de Giants Causeway. De omschrijving was zeer levendig en leuk om te lezen.

Jeanne

Hallo Vera,
Vanmiddag in de zon jouw verhalen zitten lezen, je vertelt echt over vanalles en nog wat, heel leuk.
Tijdens het lezen was er op de radio een liedje van Johny Logan (een Ier) die in 1980 het songfestival won.
Voorgaande voor de 50+ onder ons, maar ik vond het wel leuk dit even aan jou te melden.
En is Pinky je trouwe reisgenoot? Ik heb deze week Joris mee in bad gedaan was heel leuk.
Ga zo door met je reisverhalen, kan ik lekker genieten.
Groetjes en kus, Jeanne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!