Vera in Zuid-Afrika

Slapen ...

Yes, Yes ... ik heb heerlijk geslapen vanacht. Niet wakker geworden en de meiden snurkte niet ;)

Dat wilde ik alleen even mee de delen, na alle verhalen die er verder geschreven door iedereen. Over snurkende mensen. Het is erg leuk om alle reacties te lezen.

Fijn Kees, dat je Maarten opvangt. Had ie t hard nodig??

Wel, ik ga mn spullen eens pakken en richting de bus om naar Ballycastle te gaan.

See you!!

Maarten

Tuurlijk had ik het niet nodig, jij mal vrouwmensch.......Kees zet alleen veel betere koffie dan mij. :)

dan ik

maarten

als mij

zonder haar

Maarten

Ok jij wint...jij bent inderdaad een stuk beter in den Nederlandsche taal.....wanneer wil je, je trofee?

eelco

trofee?? bedoel je toverfee of troffee of tofu wellicht??

Hanny en Kees

Hebben jullie verdorie niets beters te doen? Noemen jullie dat werken? Bovendien is dit Vera's site en die is ons inziens niet bedoeld voor macho hanengedrag. Shame on you both! And, by the way, what the hell is "troffee" supposed to mean?

Jolanda

Hoi Lieverd, laat die zotten het thuis maar uitzoeken. Jij bent lekker op avontuur en ontmoet mooie, vreemde en interessante mensen en dingen. Je verhalen zijn prachtig. Aangevuld met verhelderene foto's. Ik heb een collega, die helemaal dol is op Ierland en er elk jaar naartoe op vakantie gaat emt haar man. Ze is stikjaloers en wil bijna elke dag weten waar je bent. Zo zie je maar weer wat een reis al niet teweeg kan brengen. Het brengt mensen dichter bij elkaar. Je krijgt de hartelijke groeten van haar en mocht je nog wat info over mooie plekjes nodig hebben, laat maar weten. Of zoek je het liever zelf uit?
Knuffels..

Maarten

Tofu.......ik had niet anders verwacht....hippie.......en Hanny, dit is inderdaad hard werken.