Vera in Zuid-Afrika

Slapen

Wel, slapen blijft een kunst als je met meerdere mensen op een kamer ligt.

Zo is ook vanacht gebleken. Zelfs 's nachts maak ik allerlei avonturen mee

Tongue out

Ik lig met 2 dames en 1 heer op de kamer (Allemaal tussen de 20 en 30 jaar). Meestal lig ik als eerste in bed en dat is heerlijk, even de kamer voor je alleen waar niemand is.

Maar goed, tegen een uur of 2 denk ik, kwam de rest binnen gedruppeld om te gaan slapen en ik werd er wakker van. Dat is wel vaker maar meestal val ik meteen in slaap. Alleen dit keer niet, omdat de heer in ons gezeldschap enorm snurkte. En dan niet een beetje, waar je van door kunt slapen, maar hij zaagde hele bossen tegelijktijd om.

Dus het gevolg, Vera kan niet meer slapen en gaat na een half uur maar even naar beneden. Alleen was daar alles op slot, vergeten. Dus dan maar weer naar boven. Bij de voordeur kom ik een andere kamergenoot tegen die op stap was geweest en vroeg wat ik beneden deed.
Ik vertelde waarom en dat ik niet meer kon slapen door het gesnurk. Ze ging mee naar boven en zei onderweg dat ik wel op een andere kamer kon gaan liggen.

Eenmaal boven, heeft ze de heer wakker gemaakt, want het was echt heel erg. We konden hem namelijk op de gang horen snurken. Was hij boos dat we hem wakker maakte en allemaal maar ontkennen dat hij niet snurkte. Dus het werd een hele discussie. Ik weer in bed gaan liggen, naar de discussie luisteren en af en toe meekletsen.

De rest vond het vervelend dat ik wakker was geworden. Ik sliep namelijk op de kamer van de staff, meestal sliep daar niemand anders bij. Maar omdat ze geen plek meer voor mij hadden, mocht ik daar liggen. Zij maken het vaak laat en moeten vroeg op. Maar daar had ik nog geen last van gehad.

Maar goed, iedereen ging dus weer slapen. Onze geliefde heer ook, alleen viel hij weer in slaap op zijn rug. Help! Want daar gingen de bossen weer en dit keer leken het wel oerwouden. Dus ik er toch maar voor gekozen om mijn spulletjes te pakken en naar een andere kamer 3 verdiepingen lager te verhuizen. Even later kwamen mijn andere kamergenoten ook.Dus werd het erg gezellig.

Hopelijk kan ik vandaag op de andere kamer blijven. Want een keer een goede nachtrust zou fijn zijn, aangezien dit al de 2e nacht was dat ik door het gesnurk niet kon slapen.

Zo beleef je nog eens wat en zelfs 's nachts

Tongue out

We hebben er hard om kunnen lachen ... gelukkig maar.

Reacties

Reacties

Martine

Welterusten!

Kees

Hopelijk blijven er toch nog wat bossen staan in Ierland, want met al dat zagen gaat het wel hard.
Zie net op de buienradar dat het in Ierland vandaag weer mooi is. Hier plenst het al de hele tijd. (Zal het maar vast vertellen voor je vriendje er weer over begint te zeuren) Had naar Eindhoven willen fietsen, maar dat heb ik maar even uitgesteld...geen zin in een nat pak.
Weer twee mooie verhalen....en ja, slecht weer hoort er ook bij. En af en toe niets doen en bijkomen kan ook geen kwaad. Vandaag nog de parken in gegaan en naar het kasteel? Ben weer erg benieuwd naar je vervolgverhalen.
En zo in de loop van de komende maanden moet je toch wel over de hele wereld de nodige kennissen hebben. We zullen hier vast vlaggetjes op een landkaart zetten. Een leuke nieuw zeelandse man er nu ook al bij....gelukkig voor Maarten heel ver weg.
Nou, veel plezier vandaag....slaap lekker vannacht. En koop vandaag vast een paar oordopjes. Dat helpt misschien weer een beetje
Liefs
Kees

eelco

Vera, hoe lang woon je nou al met Kees in een huis? Dan moet er toch wel sprake zijn van wat gesnurk-gewenning? Groeten en zeg maar als ik wat oordopjes moet opsturen :-)

Trude

Arme Vera, ik voel met je mee ik slaap nl naast een man die ook regelmatig laat horen dat hij lekker slaapt.
Hij wel!!! slechte gedachten krijg je er van. Hopelijk komt er een oplossing,is er geen boomhut in de buurt of zo? Sterkte, maar vooral....heel veel plezier.
Groetjes, Trude

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!