Vera in Zuid-Afrika

Carrigfurgus

Vandaag ben ik naar het dorpje Carrigfurgus geweest, dit was alleen helaas niet zo'n succes.
Ik wilde er een festival bezoeken, maar kreeg te horen dat alleen vrijdag en zaterdag was, dus helaas niet zondag. Verder kreeg ik na een uur regen en dat hield niet op. Het werd alleen maar erger. Dus ik dacht zoek een musea op, maar die waren op zondag allemaal gesloten.

Voortaan blijf ik op zondag dus lekker in het hostel of ga ik wandelen.

Al met al is Carrigfurgus een mooi plaatsje. Prachtig kasteel en het was heerlijk om de zee te zien en ernaar te kijken. Ook de kerk was erg mooi, al heb die alleen van de buitenkant gezien omdat er een mis was. En zelfs het treinstation was mooi. Deze was een aantal jaren geleden helemaal opgeknapt in zijn oude stijl.

Prachtig stadje, helaas dat alles dicht was en dat het zo'n slecht weer was. Met mooi weer of in ieder geval droog weer, lun je heerlijk langs de promenade lopen langs de zee.

Na 2 uur door het stadje gelopen te hebben en een uur gewacht te hebben op t station. (Ook de trein heeft een zondagdienst en rijdt maar 1x in de anderhalf uur) Ben ik terug gegaan naar het Hostel. Eerst weer moeten wachten op t station in Belfast tot dat er een hoosbui voorbij was en toen snel aangelopen.

In het hostel heerlijk gelezen, gekaart en gepuzzeld. Uiteindelijk was het een heerlijke dag, al had ik er de ochtend wel even de balen van. Ook moet ik er enorm aan wennen dat ik een aantal maanden de tijd heb en dus niet elke dag allemaal dingen hoef te doen. Maar rustig aan kan doen. Dat is echt wennen en aanpassen.

Tijdens het koken heb ik een man leren kennen uit Nieuw-Zeeland. Erg interessant en hij kan weer aan mijn lijstje toegevoegd worden van mensen die ik uit verschillende landen ben tegen gekomen.

Reacties

Reacties

eelco

wacht even, lees ik het nou goed? Hou jij lijstjes bij van interessante mannen??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!