Vera in Zuid-Afrika

Mensen

Nog even een kort verhaaltje voordat ik Belfast in ga. Het is toch erg handig dat ze hier een computer hebben staan waar je op internet kan, vooral omdat je niet hoeft te betalen.

Gisteravond lekker op de bank gehanhen en met andere hostelbewoners gekletst. Wat een verschillende mensen zijn er overal en vooral uit allerlei verschillende landen. Tot nu toe de verschillende landen in dit hostel:
* Schotland --> Deze mensen zijn echt niet te verstaan. Jeetje.... ik heb in t gesprek ongeveer 10x moeten vragen of hij t kon herhalen en dan volgde ik nog maar de helft en nee dat lag niet aan dat ik de woorden niet kende. (Ik zal je voor zijn moeders)
* Duitsland 2x
* Australie
* Amerika
* Japan
* Engeland
* Ierland

Het is dus erg divers en leuk om met iedereen zo te kletsen.
De jongen die uit Japan komt is nu voor een week vakantie hier in Belfast, was ook naar de Giants Causeway gegaan en het was zeker een aanrader. Waarschijnlijk ga ik daar in de buurt een hostel zoeken. Het is een must op mijn lijstje.
Maar hij studeert in Ierland voor een tijdje.

Erg leuk om zo de verhalen te horen. Sommige werken, andere reizen rond, andere studeren en andere studeren en reizen. O ja en een iemand is op zoek naar zijn familie die in Ierland woont. Al had hij nog geen succes tot nu toe.

Dit is t weer voor even. Ik ga Belfast eens in en kijken wat er daar allemaal te doen is.

Het slapen op een slaapzaal is trouwens geen probleem, af en toe wordt je wakker van de rest, vooral als je als eerste in bed ligt, maar verder is t prima. Vaak ook erg gezellig

En mocht je ooit naar Ierland gaan of naar een ander land en gaan rondtrekken. Koop een Lonely Planet, deze zijn fantastisch. Je kunt er van alles in vinden, van eettentjes, tot hostels, tot wat er te zien is in de stad zelf of in de omgeving. Tot dingen die zij je aanraden. Geweldig gewoon!

See you!

Reacties

Reacties

Lisette

Wat een verschillende mensen zeg...
Zo leer je wel anderen culturen kennen.

Heel veel plezier in Belfast

x Lisette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!