Vera in Zuid-Afrika

Pub

Nou, gister voor het eerst in een Pub geweest in Ierland. Het was erg gezellig.
Samen met Simone (Oostenrijks meisje) zijn we naar Temple bar gegaan. Dit is de wijk vol met pubs.

We kwamen in een pub terecht waar ook live muziek werd gemaakt, Ierse muziek. 2 mannen waren op een gitaar en een viool aan het spelen. Erg gezellig. De Ierse muziek blijft een van mijn favorieten.

En natuurlijk moet je ineen Ierse pub Guinness drinken, dus dat heb ik ook gedaan. Al was het niet helemaal voor mij weggelegd. Het bier is erg bitter. Je krijgt er gewoon rillingen van, ik in ieder geval.
Dus ben ik maar aan de Bailys gegaan. Veel lekkerder.

We hebben nog een Ierse man ontmoet, die veel te veel had gedronken. Maar wel gezellig was. Heeft Simone en mij nog samen op de foto gezet voor de kroeg. (De foto's komen later, kunnen helaas nietmet deze computer erbij gezet worden)

Alles met elkaar was het een geslaagde avond en we hebben Simons verjaardag nog even gevierd. Ze vertelde namelijk toen we in de kroeg zaten dat ze vandaag 24 jaar werd. Dus daar moet op gedronken worden!

Laughing

Reacties

Reacties

Maarten

Vera Vera Vera toch.......alcohol?????? misschien krijgen we je in Nederland dan ook zo ver :) wel lekker he bailey's

Hanny

Of eindelijk toch een keer aan de wijn??????

Puck

Ik zit nog in Nederland en nog lang op school.
Groetjes en veel kusjes van Puck en Jolanda
Vindt het wel jammer dat je in Ierland zit, want daar wil ik ook naar toe.

XXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!