Vera in Zuid-Afrika

Aanraders in Dublin

Aangezien ik moet wachten totdat de foto's geupload zijn, kan ik intussen nog wel een verhaaltje typen.

Wat ik zou aanraden als je naar Dublin gaat zijn een aantal dingen. Je hebt natuurlijk alle hot sightseeings, maar dat zijn er zoveel dat je ze nooit in een paar dagen kunt bekijken en het dan niet meer leuk is.
Wat je zeker als eerste moet doen is een Heritage card aanschaffen, deze kun je bij de toerist information halen. Hiermee kun je op een aantal plekken in Dublin gratis naar binnen, maar in meerdere bezienswaardigheden door heel Ierland kun je gratis bezichtigen.

Nu de lijst met wat je echt moet zien in Dublin:
* Kilmainham Gaol (de gevangenis)
* John's Lane Church on Thomas Street in Dublin 8 (Hier liep ik toevallig naar binnen, maar dit is de mooiste kerk die ik tot nu toe heb gezien. Indrukwekkend, is een beter woord)
* de Toerist information is ook erg leuk, omdat deze in een kerk zit. (Ze hebben echt teveel kerken over in Dublin. Ook zijn ze hier erg aardig en behulpzaam.)
* Naar Isaac's Hostel gaan (Een super hostel, erg leuk, aardige mensen en op een super plek in Dublin, erg centraal)

Reacties

Reacties

lia

En bevalt het wel zo'n slaapzaal??!~!

Hanny en Kees

Hoi lieverd. Wat een leuke verhalen en wat heb je al veel gedaan en gezien! Slaap lekker en een fijne dag morgen.

Liefs van Hanny en Kees

Maarten

Wat een leuke foto's heb je gemaakt zeg, echt leuk om zo te volgen.

X

Hanny en Kees

Helemaal met Maarten eens!

XXX

Kees

Dag Vera,
Je eerste verslagen zijn al erg leuk. Het lijkt me een hele mooie stad. En de foto's zijn ook super.Ik krijg er in iedere geval heel veel zin van om ook een keer naar Dublin te gaan.
Ook goed om te lezen dat je al makkelijk contact maakt in de jeugdherberg en al goed kunt oefenen in het engels....maar dat loopt goed begrijp ik. Ben benieuwd naar je verdere verhalen. Geniet van het land...de mensen...het reizen en tot een volgende keer
Liefs
Kees

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!