Vera in Zuid-Afrika

Nog maar 2 weekjes

Als je je ergens op verheugt, wat duurd de tijd dan toch lang.
Gelukkig hoef ik nog maar 2 weken te wachten en ben ik inmiddels zo goed als voorbereid op mijn reis.

Een heel boekwerk ben ik aan het maken over Ierland, met hierin informatie over allerlei plekken waar ik naar toe wil, kaarten, hostels (genoeg te vinden in Ierland, alleen zijn er ook bij waar 2 x per week een bus komt) en nog allerlei andere leuke informatie en weetjes.

Op tv zag ik laatste bij Rail Away een leuk stuk over de treinrails tussen Dublin en Belfast. Meteen ook allerlei beelden van Dublin zelf gezien en stukken van het landschap. Wat is dat mooi ... Prachtig gewoon.

Mocht je ooit naar Ierland op vakantie gaan, dan kan ik je het Bureau Toerisme Ierland erg aanraden. Je kunt er naar bellen, mailen of met een Ierland exper chatten en ze geven veel en goede informatie. Ook de folders en brochures die zij hebben zijn erg fijn.

Nou, ik ga weer es verder. De komende 2 weken zal het nog even rustig zijn met de verhalen, maar daarna zal er genoeg te lezen zijn.

Wink

Reacties

Reacties

Lia

Oooooooooooooo wat spannend he, ik kan ook bijna niet wachten, want ben reuze benieuwd naar je verhalen. Ben je ook van plan veel foto's te plaatsen??? okido nog even en voor je het weet... lieve groet ook van Albert ! Lia

eelco

Ha vera,

lekker zo een mooi vooruitzicht! Ben helemaal niet jaloers hoor :-( Misschien kom ik je daar wel een paar dagen opzoeken kan jij me ierland laten zien en de beste pub aanwijzen.
dikke zoen

eelco

Maarten

Nog maar een week.....whoooooeeeeei spannend :)

Carla

Tjeempie, dat gaat nu heeeeel snel! Zo te lezen zit je er eigenlijk al, nu er nog even heen vliegen :)
Heel veel succes deze week met de laatste dingen regelen, afscheid nemen en tassen pakken.
x carla

Lisette

Nog minder dan een week :)

Ik wens je alvast heel veel plezier

liefs Lisette

Ted en Ine

Een goede reis en tijd in Ierland.
De Schildertjes uit Emmen volgen jouw verrichtingen

Garoet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!