Vera in Zuid-Afrika

Voorbereiding

Over een aantal weken vertrek ik naar Ierland

Laughing

Sommige zullen het al wel meegekregen hebben, andere nog niet. Maar mijn reis naar Amerika gaat, helaas, niet door. Dit i.v.m. de financiele crisis, hierdoor zijn er minder kampen en hebben ze minder counsellers nodig.

Maar goed ... nu wordt het een heerlijke vakantie op het prachtige eiland Ierland. Wat wil een mens nog meer.

Op dit moment ben ik bezig om alles voor te bereiden en uit te zoeken. Onder andere waar ik heen wil, wat er allemaal te doen en te zien is, hoe ik er naar toe ga, waar ik ga slapen, enzzz...

Mocht je nog leuke, interessante of goede tips hebben. Laat het me weten ...

Have fun!

Cool

Reacties

Reacties

Maarten

laat je Pinky voor mij achter?

Carla

Good luck! wij gaan je avontuur zeker volgen.
liefs carla, jur en jinke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!