Vera in Zuid-Afrika

Aankomst van Hanny in Afrika

Daar is ze dan eindelijk ...

Hanny zet een voet op Zuid-Afrikaanse bodem en maakt meteen kennis met de Afrikaanse cultuur. De reis ging zeer voorspoedig en ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van het verloop. Helaas was Hanny niet helemaal lekker toen ze in Johannesburg was en ging in een cafetje even wat drinken. Niet veel later ging ze snel naar de wc en bedacht daar dat ze haar rugzak was vergeten, dus snel terug naar het cafetje maar helaas ... De tas was al meegenomen. Erg vervelend ...

Welkom in Zuid-Afrika ... Waar je altijd, maar dan ook altijd op je spullen moet letten.

Gelukkig verliep de rest van de reis goed en landde ze, iets te laat, veilig op P.E. airport. Na eerst naar elkaar gezwaaid te hebben door de ruit, kon ik dan toch niet veel later eindelijk een aantal knuffels ontvangen. Wat is dat raar om ineens je moeder in Zuid-Afrika langs je te hebben staan.

Na dit warme welkom zijn we naar Robinstreet gereden en hebben Maarten en ik het huis geshowt en natuurlijk heeft ze meteen kennis gemaakt met mijn huisgenoten. Na deze rondleiding zijn we in de auto gestapt om wat boodschappen te doen, aangezien Hanny's spijkerbroek was meegenomen en we deze de volgende dag voor het olifanten rijden zeer hard nodig hadden. Dus we zijn naar Greenackers gereden en hebben daar flink wat geshopt. Ook maar meteen 2 handbagage koffertjes gehaald, zodat we allemaal weer een tas hebben om mee te nemen als handbagage.

In de avond zijn we heerlijk gaan eten en heb ik Hanny meteen kennis laten maken met het verschil tussen arm en rijk. Ze vond het erg confronterend en moest er even aan wennen toen ik vertelde dat ik er inmiddels al aan gewend was. Ik kijk er nog wel van op, maar het is niet meer zo schrikbarend als de eerste keren dat ik het zag ofwel je went eraan. Misschien is het goed, maar aan de andere kant ook niet.

Na een overheerlijke maaltijd zijn we naar huis gegaan en hebben onze spullen gepakt. Aangezien we morgen zouden vertrekken naar Addo Elephant Park en in Addo zouden overnachten, want de dag erna gaan we olifanten rijden. Je leest het echt goed!! We gaan rijden op olifanten ...

Reacties

Reacties

Lia

He meiden, wat heerlijk elkaar weer echt te zien, te voelen!! Fijn te lezen dat Hanny goed is aangekomen ach ja op een klein pechgevalletje na. Begrijp dat in de rugzak niet echt super belangrijke spullen zaten?? Geniet van deze vakantie samen! Ben benieuwd naar verslag van olifantenrit!! liefs Lia&Albert

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!