Vera in Zuid-Afrika

Alweer een (kort) verhaaltje van Maarten

Vandaag is helaas de laatste dag van mijn verblijf in Zuid Afrika aangebroken. Als de weer en British Airways dan wel Heathrow goden mij gunstig gezind zijn land ik morgen rond 09:40 uur in Amsterdam.

Langs deze weg wil ik iedereen, uiteraard met name Vera, bedanken welke heeft bijgedragen aan de “Help Maarten naar Afrika” actie.

Samen met Vera heb ik / hebben wij een fantastische tijd gehad welke me / ons lang bij zal blijven.

Bedankt!!!

Maarten (en uiteraard ook Vera.)

Reacties

Reacties

Jeanne

"Master" Maarten, wij wensen je een goede terugreis en tot binnenkort-ziens, Vera nog een fijne tijd met je moeder en laat ons nog even genieten van je verhalen en foto's. Veel liefs ook van Leo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!