Vera in Zuid-Afrika

Inbrekers deel 2

Waar we een paar dagen geleden nog hartelijk hebben gelachen om de inbrekers welke hard hun best hebben gedaan om bij Vera de kamer binnen te komen (complete schuifpui verwijderd) enkel om gestuit te worden door een metalen hek is het lachen mij nu dan toch vergaan.

Vera en ik hebben het vandaag al enkele malen over de terugreis gehad en besproken dat we van backpacks zouden ruilen voor deze terugreis, dit daar de backpack van Vera groter is en ik meer gewicht aan boord van het vliegtuig mee mag nemen. De bedoeling was dat ik alvast wat spullen van Vera mee naar NL zou nemen zodat zij geen ruzie kreeg met haar luchtvaartmaatschappij over een overschrijding van het maximum koffergewicht.

Zojuist zitten Vera en ik lekker te lezen op onze kamer en vraagt Vera opeens aan mij 'waar is je backpack eigenlijk?' Waarop ik antwoordde 'in de hoek, naast de schuifpui, hoezo?' Vera wist mij te vertellen dat daar in elk geval geen backpack stond. Na, enigszins verontrust en in het achterhoofd al bewust van het gebeurde, het doorzoeken van de gehele kamer en de rest van het huis konden wij helaas slechts tot één conclusie komen:

De dieven hebben mijn backpack en rugzak, na het verwijderen van de schuifpui, onder het hek door weten te trekken.

Gelukkig had ik zowel mijn backpack als mijn rugzak (welke ik van Kees had geleend, sorry Kees) leeggemaakt bij aankomst en zat er verder niets van waarde in. Wel bijzonder onhandig omdat ik nu morgen of overmorgen nu nog snel met Vera op zoek moet naar een nieuwe rugzak en backpack danwel koffer en deze dingen over het algemeen niet goedkoop zijn.

Balen maar het is niet anders.

Reacties

Reacties

Kees

Vooral balen voor jou....die rugzak op zich is geen ramp. Lijkt me vooral de schik dat er iets van je weggehaald is. Maar goed: op zoek naar een nieuwe backpack en verder genieten van jullie laatste dagen samen. Groet

Heleen

Pech...
Bijna ondoenlijk niet iets van criminaliteit mee te maken. Wel verzekeringswerk en declarabel volgens mij. Troost je met de gedachte dat de dieven ws wel op hun neus gekeken hebben in de verwachting een waardevolle inhoud aan te treffen...

Heleen

Maarten check je mail even je moet aangifte doen om gebruik te kunnen maken van je reisverzekering

Lia

ja ja balen, succes met zoeken naar nieuw spul zodat je je pakezel rol goed kan vervullen!

Opa P

wat een vervelende sof - goed dat de jatters er van door gingen met een leeg ding zonder waardevolle inhoud. Als dit overigens aan het einde het enige sofje is geweest lijkt het me dat je dik tevreden kunt zijn. Je kunt tenslote niet je hele hebben & houden steeds op je nek dragen.
Geniet van de resterende dagen !!
Opa P.

Anja

Hallo Vera en Maarten,

Whoo mijn hart begint ineens sneller te kloppen.
Wat een gebeurtenis. Zo had ik het niet verwacht, ik had wel gelezen hoe het in werkelijkheid is in Zuid- Afrika. Maar dat het jullie ook zou treffen is echt wel pech hebben.

Bedankt voor de mooie verhalen!
Ik geniet ervan!

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!