Vera in Zuid-Afrika

Maarten komt naar Zuid-Afrika

Het was een rustige dag vandaag. Eigenlijk hadden we een christmas party op de Lonwabo school, maar uiteindelijk ging deze voor ons niet door, omdat ze zo enorm laat vertrokken dat we er geen tijd meer voor hadden en daarnaast ging er niemand van onze contactpersonen binnen de Lonwabo school mee, dus hadden we niet zoveel zin meer. Stout he, om dan niet mee te gaan.

In de middag hebben we nog wat boodschappen gedaan en heb ik een flinke tijd met Hanny aan de telefoon gehangen. Lekker bijkletsen en met name een tijd praten over de vliegreis die Hanny hier naar toe maakt. Daarnaast hebben we, als echte vrouwen, flink gediscussier over het feit was ze aan kleren en overige spullen mee moet nemen. Het is zo raar om me voor te stellen dat jullie in de sneeuw zitten, terwijl ik hier in een zomerjurkje rondloop. Erg vreemd!!

Vanavond zijn we weer naar de film gegaan, erg he. Maar het is hier zo enorm goedkoop wat het erg leuk maakt om naar de film te gaan. We zijn naar Life as we know it geweest. Een echte aanrader!!

Vandaag vertrekt Maarten naar Zuid-Afrika. Om half 5, Nederlandse tijd, vliegt hij vanaf Schiphol naar Engeland, en vervolgens door naar Johannesburg en daarna naar Port Elizabeth. Morgen om 12 uur komt hij aan in Port Elizabeth.

Het is heel raar om me voor te stellen dat hij hiernaar toe komt. Het is zo onwerkelijk en daarnaast hoop ik dat hij dezelfde ervaring aan Zuid-Afrika heeft als ik. Het is een prachtig land! Inmiddels merk ik ook wel dat ik iedereen enorm mis en toch ook wel weer graag naar Nederland wil. Met name om iedereen te zien, de kou mag nog wel even wachten, maar ik vind het wel prima geweest nu. Maar we gaan eerst nog lekker reizen, voordat ik terug kom. Wel merk ik dat ik de dagen flink aan het aftellen ben.

Maarten en ik gaan een weekje reizen en we gaan naar Graaff-Reinet, Beaufort West, Oudtshoorn en Mosselbay. Ik ben erg benieuwd wat Maarten er allemaal van vindt.

Reacties

Reacties

Lisette

Dat gaan helemaal goed komen als Maarten er is :)

eelco

heeerlijk weer samen..ben benieuwd of het wennen zal zijn of niet. Geniet!

Heleen

Inmiddels begrepen dat Maarten veilig in P.E is aangekomen. Heel vervelend dat British Airlines geen zin had om zijn backpack mee te nemen...die staat dus nog gezellig in London...schijnt morgen goed te komen. Ik hoop maar dat ook de transfer van Johannesburg met de locale vlucht naar P. E ook bij de "service" van het oplossen van bagageproblematiek hoort....

Maar toch.....ook zonder bagage, alvast heel veel plezier. ( tip voor Hanny) .....stop wat reservekleding in je handbagage !

Heleen

Maarten, wat ik me kan herinneren van het rijden met een auto met een handchoke, ( ja ja, je oude moeder heeft in de préhistorie haar rijbewijs gehaald), is dat, als de motor warm is, je de choke helemaal moet induwen, anders verzuip je de motor..
Sukses

Hanny

Tja, die bagage... Ik zal Heleens tip ter harte nemen en idd wat kleding in mijn handbagage stoppen. Gelukkig is Maarten zelf heelhuids gearriveerd. Krijg steeds meer kriebels en zin om ook te vertrekken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!