Vera in Zuid-Afrika

Bedankt sponors!!!

Graag wil ik via deze weg de volgende mensen bedanken, aangezien zij bij hebben gedragen in de sponoractie!!!

Laughing

Lia & Albert
Ria
Ted
Opa en oma Pieper
Dorien
Monique
Gratia & Stan
Kees & Hanny
Floor & Eelco
Lia & Taco
Hans & Heleen
Jacqueline & Hubert
Leo & Jeanne
Carla

Namens alle kinderen en staff van de Lonwabo school Thank you very much and God bless you!! Mocht je ooit nog eens in Zuid-Afrika en P.E. komen dan ben je altijd welkom om een bezoekje te brengen aan de Lonwabo school. Zij zullen jullie met open armen ontvangen en konden zich bijna niet voorstellen dat mensen uit Nederland dit voor hun doen.

Ook namens Ingrid en mij wil ik jullie van harte bedanken. Want in alle toespraken worden wij uitbundig bedankt, maar om eerlijk te zijn hadden we dit nooit voor elkaar kunnen krijgen zonder jullie steun (en niet alleen financieel). Jullie zijn prachtige mensen die hun hart op de goede plaats hebben en de mensen in Afrika zijn jullie zeer dankbaar.

Het liefste zou ik alle vriendelijkheid, liefde en dankbaarheid die wij ontvangen met jullie willen laten delen, om te laten zien hoe dankbaar deze mensen zijn. Helaas is dit niet mogelijk, maar ik hoop dat jullie door mijn verhalen en foto's een idee krijgen van de liefde voor ons van deze mensen.

Een lieve groet van iedereen van de Lonwabo school uit het zonnige Zuid-Afrika
Liefs Vera

Reacties

Reacties

Heleen

Hoi,

Nou vergeet je nog wel de moeder en stiefvader van je lieve vriendje ....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!