Vera in Zuid-Afrika

Een weekendje at home

Zaterdag was het shopdag en samen met Sanne, Diane (meiden van be more), Mieke, Ingrid en ik zijn we naar Greenackers geweest waar we flink geshopt hebben. Natuurlijk kon ik het niet laten om kleren te kopen, dus ik heb weer 2 nieuwe jurkjes, een vestje en oorbellen. Het rare is dat je nu allemaal zomerkleren koopt maar als ik in Nederland terug ben ik deze meteen op kan bergen, aangezien het daar hartje winter is. Komend weekend gaan we sinterklaas vieren met allemaal kleine cadeautjes en deze heb ik ook maar meteen gekocht.

Na deze shopochtend/middag moesten we snel naar huis aangezien we om 4 uur bij de spa werden opgewacht waar we een rug, nek, schouder massage zouden krijgen. We waren met z'n 6en en moesten in 2 groepen, aangezien ik bij de 2e groep was ben ik als eerste het zwembad in gedoken en heb ik daar lekker een tijdje rondgedobberd. Onder tussen kregen we een glaasje jus d'orange, om het sjiek te maken en het was een heerlijke half uurtje. Hierna was ik aan de beurt voor mijn massage en het was heerlijke. Helemaal relax kwam ik daarna van de tafel af en hebben we nog een tijdje bij het zwembad gezeten. Dit zou ik best iedere week willen doen, al is het dan niet meer speciaal.

In de avond hebben we heerlijke gebraaid, alweer. Ik zal iedereen even voor zijn ;) Berend was ook gekomen en later op de avond is er nog een groep naar het casino gegaan, maar ik heb verstek laten gaan. Mijn bed was toch iets aantrekkelijker, maar eerst heb ik nog een tijdje met Maarten zitten skypen en dat was super. Met name om hem te zien vond ik erg leuk :)

De volgende ochtend heb ik heerlijk uitgeslapen en daarna zijn we met een grote groep naar het marktje gegaan, aangezien ik nog wat souveniers wilde halen en daar de komende weken niet zoveel tijd voor heb. Het was heerlijk om er rond te lopen en alle prachtige dingen te zien liggen. Hierna hebben we nog een bezoekje gebracht aan de boardwalk en daarna was het alweer tijd om naar huis te gaan.

In de middag heb ik lekker op bed gelegen om te lezen, aangezien ik niet zo heel lekker was. Maar met een boekje erbij voel ik me al snel een stuk beter. In de avond had niemand zin om te koken, dus besloten we om uit eten te gaan bij de pizzeria.

In de avond zijn we begonnen aan onze Harry Potter marathon, aangezien we woensdag naar het 7de deel van de film gaan. Maar Marjella had deel 4, 5 en 6 nog niet gezien, dus zijn we vandaag begonnen met deel 4 en de komende dagen gaan we de rest bekijken. We lagen met z'n 4en in een bed en het was erg gezellig.

Maarten

Ik vind het ook altijd erg leuk om mezelf te zien, maar nog lang niet zo leuk ik het vind om met mezelf een gesprek te voeren. Dat komt voornamelijk door de intelligente antwoorden welke ik, aan mezelf, geef.

Zoals Harrie Jekkers zei :

Ik hou van mij
want ik ben te vertrouwen
van mij kan ik op aan
ik hou van mij
op mij kan ik tenminste bouwen
ik hou van mij
en ik laat mij nooit meer gaan

Ik blijf bij mij
en niet voor even
ik blijf bij mij
voor eeuwig en altijd
ben zelfs bereid
m'n leven voor mezelf te geven
ik blijf bij mij
totdat de dood mij scheidt

Ik hou van jou'
zeg ik soms ook wel
ik hou van jou..schat
en ik meen het echt'
maar ik hou van jou' zeg ik
alleen maar voor de spiegel
zo komt ik hou van jou
weer bij mezelf terecht

Maarten

Maar genoeg onzin. Hoezo zal je iedereen voor zijn met de opmerking dat Berend ook is langs geweest? he, vertel op :)