Vera in Zuid-Afrika

Geen kinderen te vinden ...

Vanochtend stonden Ingrid en ik vol goede moed om half 9 op de Lonwabo school. We wilde vandaag voor de laatste keer de kinderen van het project Ukhetho spreken om het een en ander af te sluiten. Gister hadden we al pech, omdat alle kinderen nog examens aan het maken waren. Maar ook vandaag zat het geluk niet aan onze kant, aangezien we geen van de kinderen konden vinden. Kenlijk mogen de kinderen als ze geen examens meer hoeven te maken zelf spelen en door alle gebouwen en over de speelplaatsen rond lopen. Wat betekend dat wij de kinderen die we wilden spreken niet konden vinden en er enkele niet op school waren. Het zat ons niet meer deze week!

Corrie vroeg ons of we wilden helpen met het inpakken van de kerstpakketten voor de kinderen. Deze worden volgende week tijdens de christmasparty uitgereikt. Dat wilde we wel en na 2 uur hard werken waren we klaar.

We besloten om nog naar kantoor te gaan om enkele dingen af te ronden en vervolgens zijn we lekker naar huis gegaan om in de avond een filmpje te pakken. Het was een maffe film, met een raar verhaal en een echt bollywood film, maar ik heb gelachen en voor die paar euro kun je best een keer een slechte film zien.

De meiden van Be more waren ook meegegaan en hadden het prima naar hun zin gehad. Ze hadden ook bij ons meegegeten aangezien Ingrid en ik ze vanuit stage hadden opgehaald. Nu wisten ze ook waar wij woonde en ze vonden mn kamer erg leuk :)

Maarten

Hmmm geen toets = doe maar wat, klinkt goed, waar kan ik me inschrijven.