Vera in Zuid-Afrika

Back at the office

Vanochtend was het weer vroeg dag en ik kon niet zo heel goed uit mijn bed komen. Maar tegen kwart voor 9 stond ik toch klaar om naar stage te vertrekken. Wel heb ik nog even staan kletsen met Martijn, Heidi, Ingrid en Lindy.

Eenmaal op kantoor werd ik ineens actief en heb ik diverse dingen afgemaakt met name voor school. Op dit moment ben ik even hard voor school bezig en over 2 weken ga ik verder voor stage om dingen af te ronden. Dit omdat we dan enkele gesprekken meer hebben gevoerd en ik dan alles meteen netjes in orde kan maken. Nu moet ik anders steeds een stukje doen.

Na deze langzame kantoordag zijn we weer in de auto gesprongen en hebben thuis lekker gegeten. Weer een keertje pasta, dat was erg lang geleden maar ik vind pasta heerlijk :)

Daarna besloten we om nog naar de coktailbar te gaan en heb ik een overheerlijke smoothie gehad :) Daar kan ik enorm van genieten. Heerlijk. Dat maakt een hele dag goed en is een prachtige afsluiting. Dus hierna zijn we lekker naar huis gegaan en ben ik in bed gekropen.

Reacties

Reacties

Maarten

Maandagen blijven toch niet je favoriet. (Bob Geldoff modus aan) ik haat maandagen :)

Margriet

Heerlijk om op een luie zondag jouw avonturen te lezen.
Mooi die tekenverhalen met die groep volwassenen. Je bent fantastisch. Nog veel plezier de laatste peroide en succes met het schooldeel. groetjes Hans en Margriet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!